Inlägg från: Nextchapter |Visa alla inlägg
  • Nextchapter

BIM september 2019

Åh, håller timmarna för dig!! :)

hundenhubbe skrev 2019-09-16 08:45:51 följande:

Suuuuper svagt streck syns på mitt test nyss.. vågar verkligen inte hoppas. Enbart flytningar, lite gasig och mensvärk som symtom. Äl +9 så inte konstigt om det är svagt. Tror inte jag kan få på bild men ser en skugga.. Ska försöka lägga in här. Får se imorgon för förra månaden såg jag på äl+10, svagt men jag såg. Var helt säkert på tok negativt då så många symtom fattas från tidigare gånger men än är inte hoppet ute verkar det som!

• Nextchapter

Häftigt! Kan tänka mig att tankarna snurrar!

Ah, ja vi får se när jag testar första gången :P

Ja va intressant, de får jag läsa med om, om det skulle behövas :)

Åh va mysigt att kunna berätta om ett syskon sen då eftersom hon frågat <3

Bettan84 skrev 2019-09-16 10:19:51 följande:

Tack snälla fina du <3 Känslan är obeskrivlig, man vet inte om man ska gråta eller vart man ska ta vägen. Rädslan tar över lite grann men inget man kan göra åt det, det är bara att njuta och hoppas på det bästa. 

Det kommer du ! Jag plussade en vecka efter BIM första gången, så hoppet finns. Jag håller tummar å tår för er med  ! Annas får du testa med Bisolvon !

Det är mitt andra . Mitt första fyllde 5 fredag den 13  juni  ( och nu plussade jag fredag den 13 September , lite kul hehe ) så nu var det verkligen dags för barn nr. 2 men jag är 35 och trodde att det skulle ta väldigt långt tid - men Bisse hjälpte oss även den här gången he he.

Dottern har känt sig sååå ensam och frågat oss hela tiden när hon ska bli en storasyster vilket gjorde oss så ledsna (och mig ännu mer stressad).

KRAM

• Nextchapter

Åh, jobbig väntan!

Håller tummarna att ditt plus dyker upp snart! :)

Förstabarnet123 skrev 2019-09-16 12:42:24 följande:

Mitt BIM var 10 september. Är på BIM+6 just nu (äl+18) och ingen tillstymmelse till mens. Negativt test igår. Gaaaah. Kom igen kroppen! :/

• Nextchapter

Åh, va segt att den va såpass sen, då hinner man ju få upp hoppet på riktigt. :/ lycka till nästa månad! :) jag håller kvar mina tummar :)

Förstabarnet123 skrev 2019-09-16 16:34:38 följande:

Tack för tummarna! Det blev en mens i eftermiddag. Siktar på plus nästa månad :)

• Nextchapter

Hej på er,

BIM+3 idag och nu kunde jag inte hålla mig längre.. tog först ett av mina två RFSU testa tidigt och sedan testade jag även ett gammalt digitalt med veckoindikor jag haft i flera år liggande hemma som hade ?gått ut? enligt datumet, bara för att ?använda upp det tänkte jag. Men det funka visst ändå verkar det som. Se bild nedan.

Kan inte riktgt fatta det ännu tror jag.. är lite i chock tror jag fast det var min magkänsla innerst inne som man försökt att trycka undan.. :D livrädd, exalterad o glad samtidigt!

• Nextchapter

Tack!! :D

Haha nä, men kan inte fatta riktigt för han knappt några symtom förutom lite mol/stickningar ibland, känslan av tunga bröst som känns lite mer svullna och ömma på sidorna. Inget annat så känns lite skumt ändå :)

Millemupp skrev 2019-09-17 21:49:40 följande:

Grattis!!! <3 Där var det inga tveksamheter inte. :)

• Nextchapter

Taaack!! :D så overkligt fortfarande så det känns konstigt att säga tack :P

AndraSladdis skrev 2019-09-17 21:50:46 följande:

Grattis!!

• Nextchapter

Tack snälla!!

Kommer hänga kvar här med er ett tag till :)

Förstabarnet123 skrev 2019-09-17 22:19:04 följande:

STORT grattis!! Helt normalt med alla känslor på en och samma gång! Grattis igen :)

• Nextchapter

Tack snälla! Känns sjukt overkligt! Tar nog ett tag innan det sjunker in, vet inte om jag är mest rädd eller exalterad :)

Ja, tror min rädsla för att bli besviken i kombination med att jag inte hade möjlighet att testa i helgen gjorde att jag väntade :D och är glad för det nu! :)

Der fram emot att följa er andra :)

Lillinde skrev 2019-09-17 22:43:18 följande:

Grattis, vad roligt! :) Bra att du väntade med att testa, så att du kommit längre. Jag testade ju så tidigt, tre -fyra dagar innan BIM, så jag verkar ha registrerat en kemisk graviditet. Om/när det blir ett nytt försök kommer jag testa tidigast ett par dagar efter BIM för att spara mig en massa ältande och tankar.

Lycka till med ditt lilla pure nu!! :)

• Nextchapter

Tack!

Ja, har ju verkligen försökt att inte testa för att det känns som om jag inbillar mig mina små enstaka symtom, men man känner nog sin kropp bättre än man tror, brukar vara lite av en klocka för det mesta med spottings mm innan mens, och väldigt sällan jag känns av att brösten känns som meloner o ömmar på sidorna när jag går :) haha! Lite stickningar o mol kan jag ju få innan mens ändå, men utebliven mens o spottings var det som bekräftade det mest såklart. Nu får vi bara hoppas att pyret/fröet stannar kvar :)

JeSuisMoi skrev 2019-09-18 07:24:48 följande:

Åh grattis!! Har varit nyfiken på hur det gått för dig, tänk att de uteblivna symptomen var det som säkert var grejen! <3

• Nextchapter

Tack! Ja så sjukt overkligt! Undra hur lång tid det kommer ta innan man fattar att det är på riktigt..:)

Corros skrev 2019-09-18 08:04:28 följande:

Grattis, så himla kul!! :)

• Nextchapter

Grattis!! :D [quote=79909145][quote-nick]Rayray88 skrev 2019-09-18 09:59:39 följande:[/quote-nick]Idag var mitt gravtest också starkare på bim-4 :D

• Nextchapter

Grattis!! :D

Vet precis hur du känner, vågar inte riktigt glädjas ännu.

pappersdocka skrev 2019-09-19 09:10:23 följande:

Jag har plussat idag! :)

Superglad men samtidigt lite orolig för missfall. 

• Nextchapter

Jag testade mig vid BIM+ 3 och fick ett väldigt tydligt streck :) men det är kanske individuellt. Använde ett testa tidigt test o sen ett digitaltz

NervösAnonym skrev 2019-09-20 12:26:14 följande:

Är på BIM +8 idag, hade en väldigt liten blödning i ca 1,5-2 dygn sen slutade den. Vågar inte ta test, är rädd för negativt svar. Har inga symtom mer än utebliven mens. Men om jag inte är gravid så måste det ju vara nått annat fel, min mens är regelbunden, riklig i 3-4 dagar. Hur länge ska jag vänta för att vara säker på hormon nivået syns?

• Nextchapter

Jag hade också RFSU testa tidigt hemma, och jag tog inte med morgonurin, utan chansade på att det skulle funka ändå eftersom jag var över BIM, o det funka.

Förstår dig. Jag testade inget innan pga att jag va rädd för att bli besviken så jag testade första ggn BIM+3.

NervösAnonym skrev 2019-09-20 12:35:06 följande:

OH ok, jag köpte de från rsfu. Finns två i den så kankse kan testa en nu å så spara den andra till nästa vecka. Så himla tråkigt att alltid få negativt bara när man så gärna vill. Måste jag ta på morgonen eller kan jag ta när som helst nu när man gått så lång tid över?

• Nextchapter

Åh grattis! :D

Haha, ooops, men det är säkert nått som slinker ut i stridens hetta :) ! Tycker du skall berätta nu :)

Pyret13 skrev 2019-09-20 13:17:38 följande:

Jag testade precis på ÄL +10 och fick positivt.

Min man hade ett utbrott på våra två barn här hemma häromdagen och sa att han inte orkar med fler. Så nu vet jag inte hur länge jag ska dra på det här innan jag berättar. Inte så att han är helt omedveten om det här.

• Nextchapter

Grattis!! :)

Mathilda999 skrev 2019-09-21 09:36:40 följande:

Så tydligt den kan bli ! 2 juni 2020 kanske det blir bebis. Får se om det går vägen denna gången. Tredje månaden vi haft oskyddat och där vi första månaden blev gravida men missfall i vecka sex.

• Nextchapter

[quote=79917335][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 09:59:24 följande:[/quote-nick]Plussade precis med Rsfu:s test! Bim -5. <3

Grattis!! :D

• Nextchapter

Grattis! :D

Anonyyyyyyma skrev 2019-09-23 16:40:22 följande:

Äntligen! Fjärde försöket och BIM +2 idag. Håll tummarna för att det går vägen :)

Svar på tråden BIM september 2019