Inlägg från: Nextchapter |Visa alla inlägg
  • Nextchapter

BIM september 2019

Åh lycka till! Håller tummarna för er! :)

Mia386 skrev 2019-09-12 21:00:50 följande:

Blivit Insemenerad idag, så nu håller vi tummar och tår att där blir en liten knodd av detta. Slipper helst ta fler sprutor... de fick mig att börja gråta för att min sambo var utan snus. Haha :'D

• Nextchapter

Beräknad BIM idag enligt min app P-Tracker.

Hade dock försenad mens förra månaden med 3 dagar, så kan ju hända att BIM inte är idag egentligen, men går efter appen iaf.

Men iallafall ingen mens i sikte än, och inte heller mina vanliga förvarningar (spottings) jag ALLTID får ca 4-5 dagar innan mens. Hoppas inte kroppen luras bara... men försöker att inte hopps för mkt.. :)

• Nextchapter

Vet inte riktgt, tänker att jag avvaktar ifall det är som förra månaden att mensen är sen. Ca 3 dagar. Har jag inte fått mina spottings då så testar jag nog, om jag/vi kan hålla mig tills dess. Skall på kalasen helgen efter också så vet inte om jag vill eller inte vill veta pga av att kunna hålla masken :P

Millemupp skrev 2019-09-14 09:31:33 följande:

När funderar du på att testa?

• Nextchapter

Håller tummen för oss! :)

Lillen 84 skrev 2019-09-14 10:20:04 följande:

Samma hör har inga känningar på mens nu iaf

• Nextchapter

Inget för mig heller ännu, inga spottings heller.. lite stickningar/molvärk under dagen samt en känsla av lite tunga bröst typ, lite öm på sidorna. Men annars känner jag inte av nån skillnad från vanligt..

Helle min tumme för dig att det inte är mensen som va på g. Har det hänt nått mer under eftermiddagen/kvällen?

JeSuisMoi skrev 2019-09-14 15:28:47 följande:

BIM idag för mig med! Ingen mens i sikte ännu, men däremot har jag fått rosabruna flytningar så jag antar att mensen är på g :( min temp var visserligen högre idag så jag hoppas att mensen håller sig borta åtminstone till imorgon, så får jag en extradag till min korta lutealfas. :) lycka till!!

• Nextchapter

Men åh grattis!!! :D

Lillen 84 skrev 2019-09-15 08:18:23 följande:

Stort plus idag på test. Så kissnödigheten va ett symtom.

• Nextchapter

Åh grattis!! Ser onekligen ut som ett starkt plus! :D

Millemupp skrev 2019-09-15 10:15:15 följande:

Såhär blev RFSU-test i morse. Ska köpa hem några till så att jag kan se om det sker stegring. Äl +13 idag

• Nextchapter

Bra tecken, o bra att det inte är mer än lite rosa :)

Jag har ff inget spår av spotting eller mens. Enda små saker jag känner är att brösten känns lite tunga, o lite lite mol ibland, annnars inget.

JeSuisMoi skrev 2019-09-15 17:56:41 följande:

Mensen har ännu inte kommit igång. Fortfarande bara lite rosa flytningar... brukar aldrig få spottings innan mens. Mensen brukar bara forsa igång direkt haha. Idag hade jag dock lägre temperatur, återstår att se var som händer under kvällen. Mår jättekonstigt idag, ungefär som att jag är väldigt bakis fast utan huvudvärk. Hur har det gått för dig?

• Nextchapter

Men åh! Såå roligt o spännande! :D

Kan tänka mig men inte förstå känslan! Förhoppningsvis är jag också där snart! :) får se när jag testar, onsdag tror jag :)

Hade BIM i lördags, men om mensen är lika sen som förra månaden så är det tisdag som gäller egentligen.

Håller alla tummar o tår att allt går bra! :)

Är det ditt första?

Bettan84 skrev 2019-09-16 07:30:05 följande:

Nu är det mer tydligt . Jag är överlycklig men samtidigt livrädd att något ska gå snett .

Stort tack till alla för stödet här ni är helt fantastiska .

Jag kommer att följa er och läsa hur det går för er.

Håller tummarna för er alla och kom ihåg att aldrig tappa hoppet .

Kram <3

• Nextchapter

Hej,

Åh va tråkigt! :/

stort lycka till nästa månad! Vi kanske följs åt, har lite molvärk, så vet inte om det är på g.

JeSuisMoi skrev 2019-09-16 07:42:32 följande:

Mensen kom inatt, två dagar sen. Mådde väldigt illa under kvällen och under natten. Hade precis börjat hoppas.. hoppar vidare till oktober-tråden! Lycka till alla som är kvar här och grattis till alla plus som kommit hittills!

Svar på tråden BIM september 2019