BIM september 2019
Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D
Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D
Är på äl+8. Har varje dag sedan äl+3 trott jag ska bli sjuk då jag varje dag fått sjukdomskänsla i kroppen. Matt, rödblommig, huvudvärk, hängig, fryser. Men vaknar frisk varje morgon...
Antagligen starkt önsketänk då det är omöjligt att känna nått så tidigt?
Är lite taggad på att ändå köpa ett cb early till helgen.
[quote=79883573][quote-nick]Janniiique skrev 2019-09-06 19:57:32 följande:[/quote-nick][/quote]
På första kan jag se ett svagt streck. Men svårt att avgöra om de är spök eller äkta.
Men tids nog avslöjar sig alla graviditeter. Det är nåt som är säkert :)
Fortfarande illamående men värken har börjat avtagit lite. Brukar inte bli skengravid så håller mig skeptisk till måndag eller tisdag då bim är och jag tänkte testa.
Har en familjevän som fick tvåäggstvillingar där man kunde se att det ena ägget befruktades några dagar innan det andra :D hoppas det är så i ditt fall med!
Och för dig fladdriga svansen?
Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D
Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)
Är BIM dagen man ska ha mens eller dagen efter beräknad mens? Inser nu att jag kanske sagt fel dag.
Ska iaf ha mens på lördag enligt NC. Tog ett predictor early idag och fick detta resultatet :D
Hoppas på att det håller hela vägen.
Kunde inte hålla mig så sprang till apoteket och köpte CB early! Vad tror ni???
WAAAH vågar dock inte ta ut något i förskott! 5 dagar kvar till bim och det kan en hel del saker på vägen dit.
Men tack tack tack för att du tror på detta svaga pluss <3
Su
Supersvagt men de finns där :)
Ser ut som mitt!! :D grattis till oss båda <333
Iiihhhhh så kuuul!!!!!! Har ni försökt länge? <333
Fantastiskt! :D i 1,5 år ungefär, så länge. Vi blev gravida i december med det slutade i ett tidigt missfall tyvärr. Men denna gången känns det annorlunda, mycket bättre :)
Jaaaaa jag ser!!!! Grattis =D
Nä, vet ni vad. De känns som detta går åt skogen. Har så ont, inte växtvärk utan mer extrem mensvärk. Så blir inte förvånad om damen kommer imorgon eller inom kort.
Testet var ju ändå CB early så borde vara starkare också tycker jag när de ändå är äl+10.
BIM SEPTEMBER
1/9: AnneP
3/9: Idas123
5/9: Habba
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12
8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN
11/9: ketchup88, Adlitam
13/9: Cachy, Bellis92
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK
18/9: Amanda12
19/9: GrönTröja, Millemupp
20/9: FELT
21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten
22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi
23/9: SamiraBudva
24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13
25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros
28/9: Naya, oklartLiv
29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde