BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
Hoppar också in här. Superblankt test idag samt den typiska brännande känslan jag alltid får innan mens så satsar på september. Men en majbebis vore perfekt då vi har en aprilbebis redan.
3/9: Theresesvea
4/9: Sofiakarin
5/9: mimiii, MsPinnipeds
10/9: Förstabarnet123, svängande svansen,
Hej kompisar, lägger till mig i BIM listan och hoppas att denna månad bringar mer tur!
Skrev fel datum, rätt datum:
BIM SEPTEMBER 2019
10:e Förstabarnet123
BIM SEPTEMBER 2019
4/9: Sofiakarin, nbsp, Myrkryper
6/9: Förstabarnet123
Kan ju vara bra att skriva rätt namn också på mig själv
4/9: Sofiakarin
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen,
4/9: Sofiakarin, myrkryper
10/9: Förstabarnet123, svängande svansen,
Behöver tips!
Jag har tid för att ta ut min spiral den 14e nästa vecka, har beställt hem clearblue advance ägglossningstester, ska jag börja direkt dagen efter jag tagit ur spiralen med dem? Så jag får nån kontroll på när min ägglossnings sker efteråt? :)
Behöver tips!
Jag har tid för att ta ut min spiral den 14e nästa vecka, har beställt hem clearblue advance ägglossningstester, ska jag börja direkt dagen efter jag tagit ur spiralen med dem? Så jag får nån kontroll på när min ägglossnings sker efteråt? :)
Tjejer!
Jag har gjort en grupp på Facebook för se som vill följas åt där till ett pluss, tycker det är lättare och mer personligt där! :)
Gruppen är helt hemlig och kan inte ens hittas av icke medlemmar!
Så skicka ett meddelande till mig om du vill bli inbjuden!
Hej! Jag hakar också gärna på tråden. Jag och min sambo ska börja vårt första försök och jag har bim 3/9.
Hoppar in här också då jag fick mensen igår ( en dag sent :/ ) Hoppas att det tar sig för oss denna gången ;)