Inlägg från: Nextchapter |Visa alla inlägg
  • Nextchapter

BIM september 2019

Söt du är :) jag är här inne o läser, men inte varit så aktiv med att skriva :)

Hoppas verkligen det jag med, men man blir ju förvirrad när man typiskt nog inte får sina vanliga symtom.. bara o hoppas.

Funkar det inte denna ggn så köper jag nog ÄL tester till nästa ggn.

Hur går de för er? :)

Fladdriga svansen skrev 2019-09-01 10:14:29 följande:

Började undra vart du var. Men så typiskt att kroppen ska krångla just nu då bara därför.

Hoppas det tar sig nu för er. Kanske skönt att slippa testen också så de inte blir samma press.

• Nextchapter

Känner igen det där.. min mens va också flera dagar sen förra månaden fast att den ALDRIG brukar vara det, plus att jag hade symtom som jag aldrig brukar ha. Denna månaden har jag inte alls känns av ÄL som jag brukar heller vilket retar mig.

Vi fick nog till det hyfsat iallafall när appen visade min fertila vecka och runt ÄL förutom en dag, dagen innan. Men vi prickade in ÄL som appen visade iallafall i lördags.

Får se om jag känner av nått framöver.

Försöker verkligen att inte känna efter men hade molande värk o stickningar igår som jag inte kände igen. Haha! Hur va det nu, skulle INTE känna efter.. :P

JeSuisMoi skrev 2019-09-03 09:43:04 följande:

Mensen var tre dagar sen, skulle det stå. (aldrig tidigare hänt, den kommer alltid samma dag annars)

• Nextchapter

Man blir så trött när man känt av det tidigare o bara för att man skall försöka så jävlas kroppen med en så känner man inte av nått allas. Förutom en skum öm känsla typ i livmodern/livmodertappen fast högre upp typ, så skumt. Kändes väldigt ömt till o från när vi hade sex vilket jag känns någon gång innan också, men inte som denna ggn. Det är det enda jag kännt av som skillnad, men inte mins vanliga symtom och tycker inte heller att jag hade ÄL-flytningar som jag brukade. Blev så förvirrad.

Men aja, nu är de bara att vänta o se :)

JeSuisMoi skrev 2019-09-04 06:36:34 följande:

Ja, jag känner inte heller ÄL-symptom denna månad som jag gjort tidigare.. och min temp är fortfarande bara jämnt låg. Jag och sambon myser varannan dag i alla fall så jag hoppas ÄL kommer snart i alla fall. Jag åkte taxi tidigt imorse till flygplatsen och jag mådde jätteilla, nästan så det kändes som jag skulle kräkas. Och nu är det ju helt omöjligt att det skulle vara något, så jag försöker ta det med mig att symptomen betyder verkligen ingenting! Bara att hoppas på det bästa, att mens uteblir och det tillslut blir ett plus på stickan, men tills dess får vi göra vårt bästa att inte överanalysera alla symptom ;D

• Nextchapter

Grattis!!! :D

Habba skrev 2019-09-06 07:26:32 följande:

Imorse fick vi vårt besked! Det blir en bebis i maj! ???? Mensvärk och illamående visade sig vara en bra grej den här gången.

• Nextchapter

Jag har troligtvis BIM om exakt en vecka idag, men känner inget ännu, dock kände jag inte av ÄL heller denna ggn så fick en så knepig känsla att fen kanske hoppade över denna ggn, kan den det?

Bara för man vill känna av ÄL när man skall försöka så dyker det inte upp några symtom. Men vi körde på ändå, så nu är det bara att vänta, känner dock inte av nått alls nu förutom lite random små stick ibland, men det kan lika gärna vara vanligt utan att jag reflekterat på det innan. Är inställd på att det inte tog sig denna ggn bara för att inte bli besviken(kommer säkert bli det ändå).

Laloppan skrev 2019-09-07 18:20:31 följande:

Någon mer som har bim i veckan? Min mens är beräknad att komma på torsdag.

Har sen igår haft något ömma bröst, det kommer och går liksom. Igår skavde tom bhn.

Idag har jag haft värk i magen, men åt stark mat igår så kan ju bero på det.

Känns som att man lätt misstolkar kroppen, och att det är den berömda pmsen som är på besök. Vill inte bygga något hopp på symptom som likaväl kan vara pms.

• Nextchapter

Grattis!!! :D

Bambi91 skrev 2019-09-08 11:16:02 följande:

Fick detta idag, ÄL+14! :DD Nu håller jag tummarna för er alla andra <3

• Nextchapter

Åh grattis!! :D

Här väntar man o väntar till BIM..

Idapidan skrev 2019-09-08 21:11:56 följande:

Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D

Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)

• Nextchapter

Åh! Grattis!! :D Ser väldigt lovande ut! Visst borde det synas på ett digitalt? :)

LBP91 skrev 2019-09-09 04:05:10 följande:

Tempen låg på 36,57 så jag hade ju lovat mig själv att testa om den var över 36,45 och så här blev resultatet. Väldigt svagt men jag ser ett plus. Ska ta ett digitalt för att bekräfta om nån dag. Är sååååå glad! :D

• Nextchapter

Åh! Grattis! :)

MMX86 skrev 2019-09-09 09:27:12 följande:

Är BIM dagen man ska ha mens eller dagen efter beräknad mens? Inser nu att jag kanske sagt fel dag.

Ska iaf ha mens på lördag enligt NC. Tog ett predictor early idag och fick detta resultatet :D

Hoppas på att det håller hela vägen.

• Nextchapter

Har också 5 dagar kvar till BIM, men känner ingenting alls.

Lillen 84 skrev 2019-09-09 10:51:50 följande:

Jag har 5 dagar kvar till bim. Men har ingen förhoppning. Redan mensvärk runt muffen. Känns tråkigt. Mår dåligt blä

Svar på tråden BIM september 2019