Lylls skrev 2019-08-21 12:07:51 följande:
Bebisverkstan har börjat för oss! Har ÄL troligen 23/8, 24/8. Det blir vårt andra försök. Under vårt första var vi lite sent ute.. Vore väldigt kul om vi lyckades! Lite nervig också över vad vi ger oss in på. Jag som alltid vill ha någon form av koll. Spännande utmaning!... :) Lycka till alla!
Åh spännande! Vi har också vårt första ?riktiga? försök denna månaden, har också varit på resande fot och inte kunnat få till det.
Känner igen mig o det du skriver om kontrollen, känns superläskigt i just den aspekten o sluta med preventivmedel och bara ta beslutet att -nu kör vi. Skräckblandad förtjusning. Har en tanke i bakhuvudet som jag haft väldigt länge, att jag är så rädd att jag inte kan få barn.
Hoppas att den tanken inte spärrar bara för det är ju så dumt att ta ut nått i förskott.
Försöker se detta som en rolig och spännande utmaning. Men det är ju så mkt vänta att man blir tokig.. nu är min mens över så nu väntar jag på äl-veckan. (Den fertila perioden) enligt min app p-Tracker. Funderar på att köpa äl-test för att se om det stämmer framöver om det inte skulle bli nått denna ggn. Har ÄL troligtvis den 31/8 och Bim ca den 14/9.
Lycka till du också! Så skoj att kunna följas åt!