Inlägg från: bligravid123 |Visa alla inlägg
  • bligravid123

Ja den har jag läst. Jag tror att det är högst individuellt vad gäller lätt/ svårt bli gravid.

Har du varit gravid någon gång?

• bligravid123
    mallalala skrev 2019-08-12 11:29:12 följande:

Jag tror också det är individuellt. Hur snabbt blev du gravid med din första. Jag blev gravid på andra försöket med min etta och på första med min tvåa. Men då var jag 29 respektive 31 år. Så lite yngre. Nu är jag 35 och man har ju hört att det ska bli svårare.

Med första barnet på första försöket. Då var 37 och gjorde en insemination ( lesbisk). Första försöket även med nr 2 (va då 38 men var tvungen att avbryta graviditeten PGA stora kromosomfel hos barnet i v 16).

Blödde 8 veckor efter det och jag nu äntligen haft mens. Gjorde en insemination i måndags men vet inte om jag hafd någon ägglossning :D det var en chansning så vi får se. Känns inte alltför hoppfull dock men inte alltför sorgligt heller om det inte tar sig...har ju ingen aning om hur cykeln är efter aborten och jag kan ju inte "mysa" varannan dag eftersom ja he hej du förstår...det blir inga barn gjorda mellan mig och frun hur mycket o.ofta vi än myser.

Hur mår du o när bim?
Svar på tråden + 38