bligravid123 skrev 2019-08-12 14:45:54 följande:
Med första barnet på första försöket. Då var 37 och gjorde en insemination ( lesbisk). Första försöket även med nr 2 (va då 38 men var tvungen att avbryta graviditeten PGA stora kromosomfel hos barnet i v 16).
Blödde 8 veckor efter det och jag nu äntligen haft mens. Gjorde en insemination i måndags men vet inte om jag hafd någon ägglossning :D det var en chansning så vi får se. Känns inte alltför hoppfull dock men inte alltför sorgligt heller om det inte tar sig...har ju ingen aning om hur cykeln är efter aborten och jag kan ju inte "mysa" varannan dag eftersom ja he hej du förstår...det blir inga barn gjorda mellan mig och frun hur mycket o.ofta vi än myser.
Hur mår du o när bim?
Stackars er, så tufft det låter med din andra graviditet. Inget som man vill att någon ska behöva gå igenom.
Spännande att se om det tagit sig efter inseminationen. Vad utgick du ifrån när du gjorde den? Senaste mensen eller tog du äl-stickor.
Förstår att det på ett sätt vara frustrerande att myset inte leder någonstans. Men på ett annat sätt avundas jag er. Här hemma har myset förvandlats lite till en bebisverkstad under äl. Inte alls speciellt sexigt kan jag tycka.
För mig har jag nog gett upp denna månad. Tre dagar till mens och inget plus i sikte. Med båda barnen plussade jag fyra dagar innan mens, och det mycket tydligt. Så utgår från att det inte blev något denna månad. På ett sätt besviken men på ett annat ok med det ändå.