• Anonym (Jojjo)

Lvu

Tack äntligen en som förstår!!

Jag har haft en advokat men den va inte en bra så jag bytte få se om han är något bra!!

Jag vet inte vadå jag ska göra för o få tillbaka barnet!! Soc sa så till min mamma inte till mig

Anonym skrev 2019-08-04 20:04:33 följande:

Du bör ha din advokat med dig när du ska träffa soc.

Det känns som att du är en person som lätt går att prata omkull, jag menar det inte på ett elakt sätt.

Du är utsatt, ta all hjälp du kan få.

Ska läsa igenom allt du skrivit igen.

• Anonym (Jojjo)

Att jag kan inget o kommer aldrig klara der här

Anonym skrev 2019-08-04 20:08:54 följande:

Och att min mamma inte kan bli familjehem heller för hon har så nära kontakt med mig

Vad sa soc till din mamma?

• Anonym (Jojjo)

Ja

Anonym (X) skrev 2019-08-04 20:24:48 följande:

Litar du på din mamma?

• Anonym (Jojjo)

För hon ska bli familjehem men soc anser inte det som ett alternativ o nej jag bor inte hemma his henne, o skulle jag göra det så skulle inte barnet få komma ändå för det är en risk för barnet

Anonym skrev 2019-08-04 20:26:41 följande:

Varför är mamman indragen i detta?

Bor du hemma hos din mamma ts?

• Anonym (Jojjo)

O mamma hade tid hos dom för att diskutera men soc tog bort tiden

Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 20:28:33 följande:

För hon ska bli familjehem men soc anser inte det som ett alternativ o nej jag bor inte hemma his henne, o skulle jag göra det så skulle inte barnet få komma ändå för det är en risk för barnet

• Anonym (Jojjo)
    SylviaPlath skrev 2019-08-04 20:30:19 följande:

[quote=79806103][quote-nick]Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 20:28:33 följande:[/quote-nick]För hon ska bli familjehem men soc anser inte det som ett alternativ o nej jag bor inte hemma his henne, o skulle jag göra det så skulle inte barnet få komma ändå för det är en risk för barnet

[/. Varför är det en risk för barnet?

För de säger jag o pappan kan tappa barnet
  • Anonym (Jojjo)

Vet inte på pappret ståg det att hon ansåg att det blev för svårt för mig att klara av föräldraskapet står det o att jag inte förståg informationen av det hon sa

Fiona M skrev 2019-08-04 20:33:42 följande:

Varför blev ni anmälda av bm?

• Anonym (Jojjo)
    Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 20:37:54 följande:

Vet inte på pappret ståg det att hon ansåg att det blev för svårt för mig att klara av föräldraskapet står det o att jag inte förståg informationen av det hon sa

O att jag inte förstår min sjukdomsinsikt o det kan påverka barnet
  • Anonym (Jojjo)
    Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 20:39:00 följande:

O att jag inte förstår min sjukdomsinsikt o det kan påverka barnet

O sen att jag uppsökte mvc sent
  • Anonym (Jojjo)

Jag har en advokat kan han gö något om han e stark

Anonym (Anonym) skrev 2019-08-04 20:41:29 följande:

Med bakgrund av det din bm och soc har sagt så kommer det tyvärr bli väldigt svårt för dig att få tillbaka barnet eftersom det med största sannolikhet beror på din autism, och den förändras inte. Däremot kan man lära sig saker om barnuppfostran och oavsett så borde du ha besöksrätt med barnet.

Svar på tråden Lvu