Lvu
Jag vill inte blamea dig. Men varför läste du inte på om barn om du inte hade nån aning om hur man gör? Varför läste inte pappan på? Visar du inga framsteg så kan du räkna med att du inte kommer få tillbaka honom.
Jag vill inte blamea dig. Men varför läste du inte på om barn om du inte hade nån aning om hur man gör? Varför läste inte pappan på? Visar du inga framsteg så kan du räkna med att du inte kommer få tillbaka honom.
Slåss med näbbar och klor. Som ny förälder så hjälper det inte att läsa en massa böcker utan du kommer in i det så småningom.
Men vad du än gör sluta inte slåss för barnet. I detta fallet så har barnet tagit det ifrån dig för att tjänstemannen vill fylla sin kvot. Dom skall alltid överdriva allt.
Hade du t ex slagit ungen eller druckit eller knarkat så hade dom inte brytt sig
Jag visste ingenting att man va tvungen o läsa på, jaha men om man inte orkar då?? Pappan är från Afghanistan så han visste inget heller. Måste väl finnas någon hjälp o få?? Tex pappan har gjort framsteg men de säger bara det e för lite timmar 2 dagar i veckan o 2 timmar för att man ska Linna visa man kan dygnet runt
Nä det måste inte bero på annat. Socialtjänsten är en skit myndighet. Dom går in där dom känner för det.
Finns hur många fall som helst som styrker detta. T ex Bobby och tjejen i Vetlanda
Man lär sig inget från en bok gällande barn.
Jag har 8 st och jag har aldrig läst en bok
Jag mena inte att jag inte orkar läsa en bok jag mena om man inte har kraften o orken för att visa för man känner sig så jävla värdelös och bara tänker han ska hamna snart på kanske en annan familj
Vi var på ett utredningshem med personal dygnet runt så därför vet dom allt vi gjorde
Är 25 och har diagnos ja!
Mitt första barn dog i magen o sen när mitt andra barn kom anmälde hon til soc min barnmoska
Jag har autism fick den när jag gick på dagis pappan har inte diagnos