• Giftskåneman

Separation med småbarn

Så är det vid alla seperationer, inte bara din, alla påverkas, du får i bästa fall träffa barnen 50%, din partner får träffa barnen 50%, din barn får träffa en förälder i taget och alltid sakna den andra.

• Giftskåneman

Du skriver i princip, vi ska separera, jag skriver hur detta kommer påverka främst dina barn.

Ni har bestämt i ska separera, gör ett långt inlägg här, varför? Faktum ni ska separera, inget att diskutera

• Giftskåneman
    Anonym (Ledsen mamma) skrev 2019-08-03 10:05:35 följande:

Läste du bara rubriken eller?! Jag tycker jag är VÄLDIGT tydlig i sista stycket varför jag skriver inlägget. Det finns väl för övrigt hur mycket som helst att diskutera kring en separation. Och du menar att du skriver hur det kommer att påverka mina barn och tror att detta går att sammanfatta i EN mening. Du måste verkligen vara påläst kring ämnet.

Önskar inga fler inlägg från såna som du.

Så klart läste jag hela inlägget, men alla har rätt att svara, att du vill ha medhåll av nån annan i frågan står längst ner
  • Giftskåneman

Ja, och tyvärr är detta största problem, alla kommer att få ont vid en seperation.

Sen dyker praktiska problem upp, som tex, går det att hitta bostäder nära, eller en förälder måste köra långt för att lämna på dagis vid dennes umgängesveckor.

Jag vet hur ts har det, har varit där, allt är nattsvart bara.

Svar på tråden Separation med småbarn