Ms W skrev 2020-02-18 20:07:54 följande:
Det gick bra på kub :) hjärtat slog så fint och hen låg inte still en sekund!! Sån lycka! Proverna va jättebra och vi åkte hem med den lättnaden & stort leende! Nu är dock tankarna tillbaka igen, inga symptom fortsatt förutom tidiga tecken på foglossning.
Vet inte om jag är riktigt gjord för detta psykiskt. Har liksom ingen att prata med heller eftersom bm sa som hon gjorde sist. Bor på ett litet ställe så kan inte byta heller :( är det helt normalt att helt enkelt må bra? Och bara känna lite mol varannan, var tredje dag? Och tack snälla som svarar, betyder så mycket <3
Så skönt att höra att allt såg bra ut! Nu har du kommit över den mest riskfyllda tiden! Vad skönt!!
Jag känner igen mig i det du skriver.. oroar mig var och varannan dag, är i vecka 35 men känner mig lika orolig som jag var i början och vågar inte tro att bebis kommer om en månad.. tror inte jag är riktigt gjord för det psykiskt, så rädd för att förlora allt på mållinjen. Men ja, det är normalt att må bra, och bara känna av mol ibland. Alla kroppar är olika, så jämför dig ALDRIG med nån annan och lyssna inte på vad andra säger. Det finns de som går hela graviditeter utan att ens veta om sin graviditet, hade nyligen en bekant som fick reda på att hon ska föda om några veckor. Så snopen hon blev och hon hade ingen misstanke om att hon var gravid. Ser det bra ut på kub då kommer det gå bra, tänk så!