BF April 2020
Tror jag vågar mig in här nu. Bf 25-26 april så jag är i v 8+3, femte graviditeten på ett år men fått fyra tidiga missfall (två tog jag gravtest på och plussade medan de andra märkte jag bara av att jag fick kraftig mensvärk vilket jag aldrig får vid vanlig mens, alla fyra mfen kändes likadana, mensen jag fick emellan mfen hade jag ingen mensvärk alls vid).
Blir andra barnet om det går vägen, fick både tidigt mf och ett i v 14+3 innan jag fick dottern så jag lär nog aldrig slappna av. Har inte orkat skriva in mig på mvc än men jag har samma känsla som när jag väntade dottern så jag ser det som ett positivt tecken. Har haft grav. symtom sen ett par dagar efter BIM, främst illamående på förmiddagen, vid starka dofter osv, ömma bröst och trötthet.
Har börjat känna fladder redan, med dottern kände jag första fladdret i v 11. Jag har överkänsliga nerver som kan reagera starkt vid minsta lilla smekning (jag kan känna smärta när någon smeker mig lätt på arm, rygg osv) så det beror troligen på det.