IVF hösten 2019
De ringde mig igår och frågade hur jag mådde. Jag kunde ju inte hålla mig från att fråga status! De sa att 22 st hade blivit befruktade. Så nu håller vi tummarna att det blir många till frysen. Ser ljust ut just nu men mycket kan hända så en dag i taget! Imorgon ska de ringa igen. Blir frys imorn eller torsdag.
Jag var superglad att det var plock en fredag. Har sovit och vilat hela helgen! Sjukt trött och öm som attan. Svårt att ha vanliga byxor och röra mig i allmänhet. Men igår måndag var det väldigt mycket bättre. Nu känner jag bara ömhet när jag trycker hårt i nedre delen av magen. Så gick ändå snabbt över det värsta Det går säkert snabbt över för dig också!
När får du veta säkert om det blir återföring lördag? För det kunde bli torsdag också visst?
Har vankat fram som en gammal tant idag, ångrar att jag inte stannade hemma. Har mycket på jobbet den här veckan så jag hoppas verkligen att det känns bättre imorgon!
Ska ringa imorgon bitti och höra hur det har gått men är inställd på torsdag, har bett mannen att hålla jobbkalendern tom då.