Hedblomster skrev 2020-03-01 13:57:47 följande:
Ska definitivt fråga om annat protokoll iaf. Samt karytop/kromosomtest. Skulle vilja byta klinik också men det kanske är jättekrångligt och tar onödig tid inom landstingsförsöken.
Jag får så många tips från andra som gjort många återföringar och jag får panik. Det ska göras immunutredningar i Grekland, speciella spermaprov i Riga, hysteroskopi i Ryssland, mensblodtest som man skickar på posten osv osv... Jag får panik. Jag vill GÄRNA göra allt jag kan men vi har inte råd med allt det där. Helst vill jag bara åka utomlands och göra äggdonation men det vet jag ju inte heller om det funkar eftersom inget tyder på dåliga ägg egentligen.
Ja men kolla annat protokoll absolut. Jag förstår verkligen vad du menar. Innan jag plussade hamnade jag oxå i trådar och fick tips om massa saker man kunde kolla utomlands och tester man kunde skicka iväg osv. Det känns som ett så jävla stort steg på något sätt. Samt ekonomisk fråga och TID. Resa till andra länder och göra utredningar. Då får man ju typ säga upp sig. Man gör ju vad somhelst såklart men minns att jag oxå blev helt slut när jag läste allt. Man vill bara att det ska komma en riktig jäkla expert som kan skräddarsy allt inför nästa gång. När var den egentliga testdag? När ska du meddela kliniken? Tusen kramar