IVF hösten 2019
Jag skrev ner allt :)
Äggplock 14/3
Suprefact-mens 20/3 som varade i 5 dagar
Nästa ägglossning 20/4 men det var efter ovitrelle dagen innan då blåsorna blivit tillräckligt stora.
Jag skrev ner allt :)
Äggplock 14/3
Suprefact-mens 20/3 som varade i 5 dagar
Nästa ägglossning 20/4 men det var efter ovitrelle dagen innan då blåsorna blivit tillräckligt stora.
Det var ungefär den 19-20/4 för jag fick tillbaka blastis den 26/4.
Jag fick återföring redan månaden efter äggplock eftersom risken för överstimulering var så liten. Så den 19/4 togs första ovitrellen och några dagar senare andra osv.
Men efter suprefact kom alltså naturliga ägglossningen typ 5 veckor efter äggplock.
Jag förstår det :( Den där förbannade väntan emellan är så tråkig!
Håller verkligen tummarna för att det ska bli er tur nu!
Jag mår bra! Börjar bli lite stressigt på jobbet med överlämningar osv men jag försöker slappna av så mycket det går och inte ta på mig för mycket.
Vi är i mitten av vecka 31 så det är inte så lång tid kvar. Det är inte alls så att jag längtar tills han kommer ut (även om det såklart ska bli roligt) utan jag njuter fortfarande i fulla drag av att bara vara nöjd över situationen så som den är. Det är skönt att för första gången på två år känna så. Att just nu så känns det bara bra.
Just varit hos kliniken. Återföring nästa onsdag med en av våra frysta. Äggblåsa på 23 mm imorse. Ska ta en ovitrelle ikväll, en på söndag och en samma dag som återföring. Ingen lutinus. Är detta en stimulerad eller ostimulerad fet? Visst är det stimulerad? Hoppas på tredje gången gillt nu!!! Kom igen kropphelvete haha..
Nyfiken fråga varför tar du ovitrelle 3 dagar..?? Jag har gjort en FET ostimlererad cykel och då tog jag en ovitrelle då man inte kan lita säkert på att min kropp verkligen ägglossar.
Tog ovitrelle i onsdags 20:30. Fet blir på onsdag. Hade sex imorse vid 09. Skadar väl inte?? Men vi kanske ändå missade äl som kommer iomed ovitrelle. Är det alltid 36 timmar efter eller varierar det?
Vi hade sex även vid fet trots risken för flerbörd, kände som du :) Är inte säker men är det inte sex dagarna före, under och även dagen efter äl som ska fungera? Tror att det är 36 timmar med ganska liten marginal men är även där osäker. Haha sorry, inte mycket till hjälp.
Håller tummarna för alla som ruvar nu! På onsdag blir det fet för oss. Tredje insättningen. Har inga som helst förhoppningar fast man ändå har det haha... känner mig mycket mer nervös nu än tidigare gånger ...
Hittade ett digitalt hemma också.