IVF hösten 2019
Hej!
Hänger på här, förhoppningsvis kommer vi starta vår första IVF i slutet på nästa vecka...ÄNTLIGEN! vet inte alls vad vi har att vänta men det känns tufft.
Hej!
Hänger på här, förhoppningsvis kommer vi starta vår första IVF i slutet på nästa vecka...ÄNTLIGEN! vet inte alls vad vi har att vänta men det känns tufft.
Hej.
Är det någon av er som är ofrivilligt barnlös pga manlig faktor?
Vet ni hur stor chans det är att ett spermaprov som visat dålig resultat kan visa bra resultat efter tre månader?
Trevlig söndag
RD8 idag...tycker tiden går SÅÅÅ långsamt. Vaknade upp inatt med kraftig mensvärk, tänkte att mensen var på G men icke. Höll i sig kanske 15-20 min sedan släppte det och därefter har jag inte känt något mer.
Jag testade ju på ruvardag 6 med ett testa tidigt och det var ju helt blankt. När jag kom hem från jobbet tog jag upp testet från papperskorgen för att kolla igen (som man gör, haha), och då såg jag ett svagt streck som verkar ha kommit fram när det torkade! Jag tog ett till testa tidigt på ruvardag 8 och fick ett supersvagt streck som knappt syntes (och som förvann när det torkade). Ruvardag 9 testade jag med ett vanligt test och fick då ett tydligare streck, fastän det ska vara mindre känsligt.
Idag ruvardag 13 har jag testdag och fick GRAVID 2-3 på digitalt! Har fått tid för ultraljud 17 september. Nu hoppas vi på tredje graviditeten gillt, och är ju såklart livrädda för att vi ska få ett till MA. Så jag vågar inte räkna mig som gravid riktigt än.
Wow! Jag hoppas jag också ska lyckas med det! Har du haft några symptom? Misstänkte du att du var gravid?