"Lura" sig till att bli gravid
Jag förstår dig exakt!
Hade två barn sen ett tidigare förhållande. Varit singel JÄTTE länge. Träffade en kille som också hade två barn. Han ville absolut inte ha fler. Jag slutade med mina p-piller. Berättade det för honom han körde på som vanligt. Trodde tusan att han ville ha barn utan att säga något. Två månader senare blev jag gravid! Han vart tvär sur. Vi bestämde oss för att göra abort, men jag visste att jag inte skulle klara av de. Åkte upp men genomförde de inte. Ringde honom och sa att jag inte klarade av de. Då tog det hus i helvete. Han slängde ut oss från hans hus. Är inte de lättaste att hitta nytt idag. Flera veckor gick, har aldrig mått så dåligt den perioden men hade fått tag i lgh och skulle skriva kontrakt. Då kommer han och säger att han vill att vi gör de bästa av situationen. Nu har vi en flicka som han är super glad över.
Min historia behöver inte bli din! Men snälla vänta med barn, det var tidigt i erat förhållande skrev du så har du åldern med dig så vänta några år du har allt att vinna på de. Finns inget bättre att planera ett barn tillsammans :)