• Elviram

"Lura" sig till att bli gravid

Jag har en sån extrem barnlängtan och vill så gärna bli gravid. Äter p piller men vill sluta å se vad som händer typ. Men mitt förhållande är ganska nytt och det är inte läge att skaffa barn men ibland vill jag bara skita i det å försöka bli gravid utan att min kille vet.

Någon tjej här som gjort så och hur blev reaktionen?

Någon kille som blivit "utsatt" för det, hur kände ni er?

(jag tänker inte göra det då jag vill uppleva det där när man gemensamt jobbar på att bli gravid men tanken är svår att slå bort ibland)

• Svar på tråden "Lura" sig till att bli gravid
  • Elviram
    Mom2be262 skrev 2019-07-12 22:52:14 följande:

Att skaffa barn gör man gemensamt, otroligt egoistiskt att fuska sig till ett eller gå bakom ryggen på det sätt du beskriver. Inte bara mot pappan utan mor BARNET som är helt oskyldigt och har 0 att säga till om. Ver att du skrev att du inte kommer göra något men ville ge min syn på det ändå... tänk efter före, noggrant!

En onödig åsikt att få. Du bidrar inte med något nytt. Det finns tid och plats för att yttra sin åsikt och som du själv vet är detta inget jag tänker göra så vad ville du med din åsikt egentligen?
  • Elviram
    Anonym (Jobbigt!) skrev 2019-07-12 23:57:22 följande:

Såg nu att du var 49 år, i mitt förra inlägg så menade jag bara med välmen, du skrev att du inte skulle göra de :)

Men om åldern stämmer och du inte har barn sen tidigare! Va ärlig med Karl o berätta vad du känner och vill. Är ju inte direkt super ung för barn så lika bra att satsa nu

Den åldern är fejk så ingen panik här än. Nä det är många delar man missar om man försöker bli gravid på eget iniativ. Vi bor inte ens ihop och att bli som "ihop tvingad" för att man är gravid känns inte så roligt. Skulle heller inte vilja vara ensam och gravid, känns tufft. Vill ha glädjen när man berättar, planera namn, köpa saker, berätta för släkt och vänner. Det hade inte känns rätt om jag lutat honom och ljugit om att jag skyddar mig
Svar på tråden "Lura" sig till att bli gravid