• missibell

Vi som försökt bli med barn i minst 8 månader

Hej! hoppar också in här om det är okej.
    Jag och mannen har försökt i 8 månader nu. Men inget än!
    har precis införskaffat mig bidrottninggelé jag tänkte börja med.

Kul att följas åt!

Kör ni andra med någon "hälskokost" eller vitaminer för att hjälpa till det lite ?

• missibell
    Pepsin skrev 2019-09-27 19:51:23 följande:
    Välkommen!

Vi kör folsyra även för mannen vilket ska vara bra samt rosenrot för mig. :)
    tack :) 
    Har hört bra om rosenrot, tänkte eventuellt testa munkpeppar om inte apiforce hjälper. Läste även idag att aloeverajuice och fytoöstrogen ska vara något.
  • missibell
    Mima93 skrev 2019-10-01 15:37:56 följande:
    Välkommen! Jag har provat bidrottningsgelé, bisolvon och rosenrot. Inget har hjälpt. Vi båda äter extra vitaminer och folsyra och nu provar jag munkpeppar.
    tack så mycket! :)
  • missibell
    Pepsin skrev 2019-10-02 14:19:37 följande:

Nu har jag varit på äggledarundersökning och det gick bra! Eventuellt dålig passage i ena äggledaren, de kunde inte säga om det var normalt eller sämre för det var något strul men troligen dåligt. Men det påverkar inte planen för oss eftersom vi kommer påbörja IVF runt årsskiftet :)

Stort lycka till!! Så spännande...

vi har också tänkt skaffa hjälp om det inte hänt något tills början på nya året.
    Dock har vi två barn sen innan. Friska och hade inga som helst problem med att bli gravid. Yngsta är född 2015. Dock har jag gjort konisering pga av svåra cellförändringar.

Är frisk förklarad nu sedan 3 år ca. vet ej om de kan vara en orsak till varför det ej går...
Svar på tråden Vi som försökt bli med barn i minst 8 månader