• joss1234

BIM augusti 2019

ÄL+7 idag och tempen har gått upp igen, vilket betyder att det kanske va en implantationsdipp jag hade igår och kanske då ägget fäste :O Håller tummarna!

Mina symtom är:
    extremt trött
    Ökad hunger (blir hungrig så fort efter måltid)
    Sjukt öm på sidorna av brösten och nu även bröstvårtorna
    Halsbränna

Inte nån jätte molande värk, kanske lite då och då som stickningar men thats it.
    Jag brukar ju lida av en del pms men det brukar inte va dessa symtomen direkt, och har 5 dar till bim (tror jag, då äl kom senare denna månaden)
    Är sugen på att testa imorgon då det verkligen känns som något händer i kroppen som jag aldrig känt innan, wierd men ja! men är nervös att det ska va för tidigt eller negativt och bli besviken :( 4e försöket det här.. När börjar ni testa alternativt plussa?

• joss1234
    rebeccaj skrev 2019-08-26 15:48:44 följande:

Skulle haft mens för 3 dagar sen, tog ett test idag. Va tror ni?

Jag tycker mig se ett streck :) grattis!
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-26 19:31:41 följande:

Åh, vad spännande med tempen! :) Det låter ju lovande. Jag väntar med spänning inför ditt test! Haha :D Det får gärna gå bättre för dig än vad det har gjort för mig. Nu har jag iaf deppat färdigt och börjar förbereda mig för nästa omgång. Om/när mensen kommer så ska jag hinka i mig så jäkla mycket kaffe!! Haha

Tack fina du! Jag kanske tar ett test imorgon om jag vågar men känns tidigt.. beror på hur ja mår! Förstår dig, så tråkigt men man får ju ladda om tyvärr om det blir så. Bryta ihop och komma igen <3 ja de tycker jag verkligen du ska göra isåfall!! Haha :)
  • joss1234

ÄL+8 här då och kunde inte hålla mig för att testa idag. Tyckte mig se nåt litet på testet men vet inte om ja e blind. Kan bifoga bild här:

Har dock mörkat ner det lite för att det isåfall ska synas, men ja vet inte. Mina symtom med sjukt ömma bröst, vill inte ens ha bh på. Plus sjukt hungrig hela tiden och väldigt trött.. ja vet inte.. man blir ju knäpp också. Men sen om det nu va en implantationsdipp ja hade i tempen för två dar sen kanske det är för tidigt att få plus bara 2 dar efter ägget fäster..

• joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-27 10:55:04 följande:
    Åh, vad svårt det var att se. Jag vet inte om det är färgrester som syns? Hur ser testet ut i efterhand? Kan du hinta nåt? Vet att man inte ska titta efter en viss tid, men tänkte ifall du kan se nåt svagt. På PE brukar strecken vara väääldigt tunna.
    Ja och man vänder ju och vrider så mycket, nej nu syns det knappt så tror egentligen inte det var något. Nu ska jag nog vänta in bim och se vad som händer. Jag vill inte bli besviken gång på gång och testa nu, gjorde så förra månaden och för varje dag tappade man hoppet mer och mer :( önska man kunde ta detta barnskapande mer med en klackspark och ba va chill, MEN NEJ inte jag..
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-27 11:37:00 följande:
    Just denna omgång har jag känt precis så där. För varje negativt test blev man bara deppigare och deppigare.

Idag känns det bra för mig iaf, har inte testat och inte behövt bli besviken. ;)

Men du har iaf några dagar kvar, håller tummarna hårt för dig!
    ja men verkligen, man borde bara försöka hålla sig, bättre att bli besviken en gång av att mensen kommer, än typ 5-6 gånger av negativa test! Men det är ju svårt att hålla sig. Men nu ska jag verkligen försöka slappna av och inte stressa.
  • joss1234
    Gabby skrev 2019-08-28 06:20:08 följande:
    Sådär! Nu ska jag sluta terra er med bilder. Jag är gravid! :) hur går de för alla som väntar?
    Härligt :D Skönt när man kan se det sådär med text :D Grattis!
  • joss1234

Äl+9 här idag och typ bim-3 men halv osäker, står att ja ska ha bim idag men äl kom senare så min bim är den 31e istället!

Jag tog inget test idag för vill vänta och inte stressa med det, räcker att det blev neg igår haha. Men jag mår så illa idag, så ja börjar svettas. Fortfarande sjukt ömma bröst, går knappt att röra vid och även trött som fan fortfarande, lite mer flytningar senaste dagarna också.
    Då jag ofta har pms innan mens så är det ju svårt att veta vad som är vad men inbillar mig att det inte brukar vara såhär och inte så här mkt av vissa symtom. Jaja, time will tell. Ska försöka hålla mig till efter bim och slappna av.

Hur går det för er andra?

• joss1234
    Mli3 skrev 2019-08-28 19:35:22 följande:

Hej, har följt tråden lite men inte skrivit förut. Hade bim igår men inga tecken på att det är påväg. Tog test igår em med ett väääldigt svagt streck (det vitare på bilden). Imorse syntes inget, idag på em ännu ett väldigt svagt streck. Kanske hoppas jag för mycket och vill se streck?

Jag tycker mig se svaga streck på båda!!! Du kan ju testa ett annat märke imorgon och se vad det står, eller fortsätta testa ifall det blir starkare :) håller tummarna för dig!
  • joss1234

Då är man här på ÄL+10 och tror mensen kommit :( kändes dock inte alls så idag när ja vakna och den kom bara pang på, rött blod direkt.. kan ju va en nidis men haft rejäl mensvärk också så tror det sket sig denna månaden med :(

• joss1234
    Anonym (Bounce Patrol) skrev 2019-08-29 16:02:47 följande:

Ni som fått nidblödning hur långt efter har ni plussat? Jag fick en liten slemmig ljusröd flytning i tisdags på äl+10 och även en liten igår. Men inget idag! Under gårdagen hade jag även en temperatur dipp. Har gått hela dagen o väntat på att mensen ska dra igång men inget händer. Ska ha mens idag då jag alltid får det på äl+12! Vågar man testa i morgon 3 dagar efter eventuell nidblödning?

Jag är i exakt samma tanke då jag börjat blöda lite idag och vet inte om det är mensen som är supertidig eller nidis, men jag har typ mensvärk. Har du också haft ont som vid mens eller inget alls?
  • joss1234
    Anonym (Bounce Patrol) skrev 2019-08-29 17:46:52 följande:

De har molat till några gånger under dagen men inte som mens utan lite dovt. Har sprungit till toan o varit säker på mens men inget där :O ska ta test i morgon tror jag men har bara ett konstigt test hemma jag aldrig provat innan! Tent köpt på gekås :O

Okej! Men då låter det bättre för dig än för mig.. för ja har haft rejäl mensvärk tyvärr :/
  • joss1234

Vill bara tacka alla för den här tråden. Varit med sen i början på augusti och fan va vi kämpat tillsammans. Vissa har lyckats, andra inte, mig själv inkluderad. Man kantas med nyfikenhet, förtvivlan, lycka, ilska, förväntningar och förhoppningar här. Det kan vara omtumlande men det är så fint hur vi ändå hjälps åt och stöttar varandra, trots att vi är främlingar för varandra. Till alla er som plussat, STORT GRATTIS!!! Och till oss andra.. Kanske ses vissa av oss i septembertråden och kämpar vidare mot bebis :)

Svar på tråden BIM augusti 2019