UPDATE: Jag har nu börjat få pyttelite svagare på äl-testet igen efter 3 dar positivt haha! Och även tempen börjar gå uppåt och har nu på eftermiddagen fått lite mindre flytningar så nu har väl äntligen äl varit!! Lite senare än vanligt, eller egentligen vet jag inte då det är första gången jag testat ordentligt med tester. Så bim blir kanske den sista denna månaden, om ens kanske början på september, så svårt att veta då denna ägglossningen varit all over the place, men jag stannar kvar här i tråden då bim var satt i slutet på månaden!
Nu börjar väl då den oooändliga väntan till bim, då min äl va sen blir denna cykel äääännu längre xD Men, jag och sambon har gjort vad vi kan, fått till det för 4e dan i rad nu över äl så hoppas kan man ju göra. Han är lite trött nu haha, men kämpat på bra. Haft en väldigt kraftig äl så kanske betyder det nåt bra, låt oss hoppas på det :D
Grattis till er som plussat och styrkekramar till er som fått mensen eller blöder av tråkigare själ. Vet hur tufft det är med både missfall och när mensen kommer.. Kram alla <3