Freya18 skrev 2019-08-25 19:32:24 följande:
Har blivit så himla deppig idag när testerna är negativa. Enda gången jag har fått sådana här symptom var när jag var gravid med sonen. Vi försökte under flera års tid och jag upplevde aldrig tydliga symptom eller så.
Idag har jag inte känt mig gravid och vid toabesöket fick jag en blodstrimma på pappret. Säkert spottings på gång.. :( Jag var såå lycklig igår och tog för givet att nu har jag lyckats bli gravid. Hann till och med börja planera för framtiden med föräldraledighet och allt möjligt. Dumma hjärna. Men såklart så är inte hoppet ute än. BIM om några dagar.
Ja förstår dig verkligen. Gör så ont att känna saker
Men negativa plus. Men som sagt än är det inte kört! Det är ju så svårt att inte börja planera, speciellt när du fick något på testet för nån dag sen och sen blankt :( håller tummarna för att du snart får plus !!
Jag fick ju en dipp i tempen idag på äl+6 som skulle kunna va en implantatiosdipp men ser ju mer imorgon. Det jag konkret märkt av är hunger, hela tiden. Sen igår och även idag. Va hungrig 2 timmar efter frulle och så håller det på efter alla mål, åt lunch två gånger igår t.o.m haha. Aldrig varit så innan!! Plus extrem trötthet, sov både igår och idag mitt på Dan, händer typ aldrig. Men vi får se, ska vänta med att testa några dar iaf!