• joss1234

BIM augusti 2019

Sandbergjosefine skrev 2019-08-02 19:12:07 följande:

Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!

Åh nej va tråkigt :( spökstreck är för jävligt.. då vill man hellre få helt blankt istället för att bli besviken sen. Men håller tummarna för dig framöver!
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-03 08:40:56 följande:

Blää för spottings och mens.. :/ Nya starka tag nästa omgång! All lycka!

Ja :( det var mensen som kom för mig då det drog igång rejält på kvällen igår och i full gång idag med mensen.. jaja.. glad att min cykel höll sig till dagarna iaf om man ska va positiv haha, lättare att pricka in dagar om den är punktlig! Nu ska ja beställa ett stort gäng ÄL stickor så jag kan kolla att min ÄL funkar som den ska :) nya tag!
  • joss1234

Jag flyttade fram mig själv då mensen kom, men kul att få stanna kvar här med många av er :) nu kämpar vi på med nya tag och peppar varandra till plus!!

BIM lista

2/8: Pepsin, Theresesvea, larssonc, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11

4/8 LBP91, Obalem

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 FrokenF89, fruSolsken

7/8 Längtande95

8/8: Phoworray, Anonym (E), Lejoninnan37, missangelface2

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91

12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset

13/8 Millemupp, Fialotta8

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24, Majja92

15/8 Bettyboop95

17/8 VictoriaBerggren, Nicciz, jhms

20/8 hundenhubbe

21/8 Noraaaaa

23/8 viljaa

24/8 HannaIsabell

25/8 sockan

26/8 FruA2019, Mathilda999, Mima93

27/8 Pyret13, Freya18

28/8 soltroll, joss1234

31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93

• joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-04 17:26:15 följande:

Jaha, kostar det? Är det appen som kostar? Temp med två decimaler har jag redan.

Ja ska också börja tempa och beställt en med två decimaler, den jag har är inte sån hehe. Men ja kör med appen FLO, där kan man också lägga in kroppstemp och en himla massa annat för att kartlägga sin cykel, kan rekommendera den appen, gratis också :)
  • joss1234
    FH24 skrev 2019-08-06 09:26:00 följande:

Hej!

Jag känner mig så förvirrad. Beräknad BIM 14/8 Så borde haft ÄL förra tisdagen. Fick dock fast glad gubbe på Clear Blue dubbelhormonindikator i torsdags. Så än så länge borde en graviditet inte vara möjlig att avläsa på test. Hade dock lite känningar i magen igår och idag och tog vanligt ÄL-test som blev positivt. Vet inte vad jag ska tro, knappast ÄL igen.

Konstigt.. har själv aldrig testat att ta ÄL test istället för gravtest men ta ett gravtest för att va säker! :)
  • joss1234
    awi skrev 2019-08-09 20:14:43 följande:

Fick en smiley på digitala ÄL testet nu precis. Trodde jag redan hade haft ägglossning men icke. Tänkte egentligen inte testa men mådde så konstigt idag så jag tänkte kanske ändå. Har världens kortaste stubin, ont i brösten och molande värk i magen. Kul att ägglossning kom igång så fort efter att jag tog ut spiralen ????

Önska mig lycka till ????????????[/

[quote=79820067][quote-nick]awi skrev 2019-08-09 20:14:43 följande:[/quote-nick]Fick en smiley på digitala ÄL testet nu precis. Trodde jag redan hade haft ägglossning men icke. Tänkte egentligen inte testa men mådde så konstigt idag så jag tänkte kanske ändå. Har världens kortaste stubin, ont i brösten och molande värk i magen. Kul att ägglossning kom igång så fort efter att jag tog ut spiralen ????

Önska mig lycka till ????????????

Härligt!! Kör på och lycka till :D
  • joss1234

Hej alla! Varit lite off här i nån vecka sen mensen kom. Känt mig lite halvlåg och bara velat bli av med mensen för att kunna få ÄL igen. Men nu är jag fortfarande lite off, har väl ÄL om en 4-5 dar så ska börja med äl test imorgon för att hålla koll, även börjat tempa denna cykeln. Inne på 4e försöket till bebis. Det är verkligen en berg och dalbana det här. Ena stunden är man så peppad, andra vill man bara stänga av för att skydda sig själv för att inte bli besviken. Det är skönt att skriva lite här då det ibland kan va svårt att prata helt med sambon som är lite mer ?det kommer när det kommer, ingen stress? haha. Medans jag känner HÄNDER DET INTE NU SÅ ÄR DET NÅT FEL FATTAR DU? haha och går runt och tänker hela tiden på det. Vet ju såklart att det är normalt att det kan ta tid och vet att andra kämpat mycket längre än mig men man blir ändå tagen av det. Hur mycket folk än säger ?slappna av så händer det? så är det inte så lätt. Antar många av er känner igen er. Det som är så skönt här. Att man går i detta tillsammans. Skickar massa kramar till er där ute som också kämpar i denna berg och dalbana till bebis!

• joss1234
    RbEken skrev 2019-08-11 11:08:10 följande:

Hej!

En liten uppdatering från igår!

Från svagt streck till ett starkare streck idag! Så lycka till ni andra och ge inte upp!

Åh grattis!!!!
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-12 21:52:43 följande:

Åh, vad segt det måste kännas och bara vänta. Jag hade blivit galen! Haha. Man får bara försöka hålla sig så positiv som möjligt. :)

Här går det också sakta framåt. ÄL-testerna är negativa och ingen stegring än, men det borde bli positivt innan helgen.

Också bara negativa ÄL test än så länge.. enligt flo ska jag ha min ÄL idag men no no.. inga direkts älflytningar eller känningar än så tror den blir lite senare denna cykeln. Får fortsätta testa helt enkelt!
  • joss1234
    FH24 skrev 2019-08-13 18:00:42 följande:
    Hihi! :D kunde inte hålla mig så tog digitalt :D
    åååh så kul!! Grattis :D blir så verkligt när man ser det på digitalt test!!
Svar på tråden BIM augusti 2019