Freya18 skrev 2019-08-14 12:31:21 följande:
Väntar förresten på ägglossningen fortfarande, men igår kunde jag ana en stegring på testet och kände dessutom molande i äggstockarna. Hade dock inge sex. Vi har haft varannan dag fram tills igår.. Vi var så trötta och hade huvudvärk. Jag väntar med spänning på att ta nästa äl-test på eftermiddagen. Hoppas att jag inte har missat ett positivt resultat!
Samma här, enligt app skulle min ÄL vart igår men ingen stegring ens, kanske anade lite starkare idag kl 13.00 så ska testa senare idag igen! Vi kör också varannan dag och har känts mer lustfyllt och inte lika mkt krav som nog sambon och jag kände förra månaden.. hoppas på positivt ÄL test för oss snart då!! :)
Freya18 skrev 2019-08-14 16:24:58 följande:
Ägglossningstestet blev starkare idag på eftermiddagen! Ska testa ikväll igen så får vi se om det går åt rätt håll så att vi hinner mysa sen innan läggdags. :)
Åååh härligt!!! Mitt blev något starkare ikväll men inte alls i närheten av ditt! Så hoppas på mer imorgon!! Lite kul för du har bim 1 dag innan mig, och bådas ÄL va senare än tänkt va? Och om det fortsätter stämma borde ja ha ÄL en dag efter dig haha :)