Inlägg från: Giftskåneman |Visa alla inlägg
  • Giftskåneman

Ledsen tjockis

Pma mig om du vill höra en sann historia om hur det kan gå i en intim situation med en smal kvinna

• Giftskåneman

Pma mig om du vill höra en sann historia om hur det kan gå i en intim situation med en smal kvinna

• Giftskåneman
    Anonym (Tjockis) skrev 2019-07-24 18:41:18 följande:

Mmm....eller så är jag bara en lättlurad jä...el

Hur som...vi pratar fortfarande länge i telefonen varje dag..

Tror ni gifter er till 13 helgen
  • Giftskåneman
    Anonym (Tjockis) skrev 2019-07-25 18:01:32 följande:

Hahaha...Tack för dina snälla ord. Du är en klippa..

´Hrmm... pga arbete,barn och avstånd skulle vi inte träffas förrän om två veckor.

Uppenbarligen kan vi inte hålla oss från varann. Så vi har snurrat runt lite planer och ......har en dejt i morgon

Har ändrat mig nu, ni kommer gifta er första advent.

Grattis till träffen i morgon, glöm inte att rapportera
  • Giftskåneman
    Anonym (Fluffig) skrev 2019-07-25 22:44:23 följande:

Lycka till! Följer dig med spänning. Njut och ta för dig. Du bjuder väl mig och Skånemannen på bröllopet haha. Kram!

Ja så som vi stöttat och peppat är det väl det minsta man kan begära, egentligen skulle deras barn uppkallas efter oss, Fluffig Giftskåneman, det namnet har stil och klass
  • Giftskåneman
    Anonym (Fluffig) skrev 2019-07-29 11:23:55 följande:

Så härligt att höra! Skitglad för din skull. Önskar att jag fick uppleva samma. Du ser - den gifte Skånemannen och jag hade rätt. Men mest kred ska han ha som hyllar runda kvinnor. Tänk om fler vore som honom! Sen kommer det alltid nån surögd jäkel med självpåtagna frälsarambitioner som gafflar om vikt, mat och motion. Kram på dig!

Rund är bästa formen
Svar på tråden Ledsen tjockis