Inlägg från: Anonym (Fluffig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fluffig)

Ledsen tjockis

Men å! Känner precis samma. Vill gärna träffa någon att bry mig om, känna närhet och intimitet. Men jag är för feg. Tror inte på mig själv. Vet inte hur man gör ens. Vem vill ha mig? En liten tjockis som passerat 50? Vågar inte.

• Anonym (Fluffig)
    Anonym (Tjockis) skrev 2019-07-04 09:56:59 följande:

Jag hade kunnat sagt de där exakta orden själv.

Tack så mycket! Vi kanske kan stötta varandra och bli lite modiga?
  • Anonym (Fluffig)

Lycka till din lyckost! Önskar dig allt gott! Å lite avis är jag men absolut inte missunnsam. Go girl!

• Anonym (Fluffig)

Följer dig med spänning! Hade precis samma tankar och oro när jag träffade min älskare första gången. Vågar inte riktigt ta för mig än men gissa om det var härligt att se honom njuta av mina kurvor.

• Anonym (Fluffig)
    Giftskåneman skrev 2019-07-18 12:19:22 följande:

Kvinnor ska ha kurvor, bara hundar som jagar ben

Du är underbar! Du ger hopp och boost. Gillar dina kommentarer skarpt. Oavsett var du skriver. Så sund och vettig! Kram på dig oxå!
  • Anonym (Fluffig)

Så härligt att höra. Visst är det en speciell känsla när någon uppskattar det man själv inte gillar och tom skäms över. Låter helt underbart. Tryck ner pessimisten i dig. Ger mig i backen på att du glöder, rakare hållning och mer stuns i stegen. Stor kram från en knubbsäl till en annan. Om jag får säga så <3

• Anonym (Fluffig)

Lycka till! Följer dig med spänning. Njut och ta för dig. Du bjuder väl mig och Skånemannen på bröllopet haha. Kram!

• Anonym (Fluffig)

Så härligt att höra! Skitglad för din skull. Önskar att jag fick uppleva samma. Du ser - den gifte Skånemannen och jag hade rätt. Men mest kred ska han ha som hyllar runda kvinnor. Tänk om fler vore som honom! Sen kommer det alltid nån surögd jäkel med självpåtagna frälsarambitioner som gafflar om vikt, mat och motion. Kram på dig!

• Anonym (Fluffig)
    Giftskåneman skrev 2019-08-03 18:02:36 följande:

Fluffig, vi som ska gå på bröllopet, borde vi inte bli uppdaterade oftare här hihi?

Jo vi borde banne mig få exklusivt material och behind the scene. Man är ju väldigt nyfiken på hur det går. Håller tummar och tår. Lite avis och önskar mig damma dröm.
  • Anonym (Fluffig)

Tack gumman för uppdateringen! Hoppas Skånemannen ser det nu oxå.

Så härligt att höra! <3

• Anonym (Fluffig)

Absolut underbart att höra! Ja Skånemannen och sitter på första parkett. Extra tack för hälsningen till oss.

• Anonym (Fluffig)

Jösses så härligt att höra! Unnar dig det! Nu lam det väl få bli min tur. Fast jag ser fram emot att ha Skånemannen som kavaljer på bröllopet. Det är oxå en riktig sköning.

Så än så länge gläds jag åt din lycka!

Puss på dig!

• Anonym (Fluffig)
    Giftskåneman skrev 2019-10-27 08:53:51 följande:

Hur har det gått? Har du blivit träffad av Armors pilar än, eller du bara går runt på stan och krossar hjärtan än?

Du är ju bara för härlig! Eller nu båda. Jodå det har hänt lite. Har träffat en man. Vän till vän. Gemensamt intresse. Bor en bra bit bort men passerar här en hel del. Han är precis vad jag behöver. Trygg och stabil. Humor. Fantastisk älskare - han rev alla murar. Glömde bort att vara rädd och orolig. Det bara hände. Ändå så osäker på om jag lever upp till hans önskemål. Men det känns väldigt bra när vi ses. Vågar inte riktigt tro på det här. Rädd att bli besviken. Jävligt bittert att jag hittat knöl i bröstet. Står han pall eller drar han vidare? Ja ni vet ju vad förnuftet säger. Men fan! Inte nu!

Så sammanfattningsvis är att jag har vågat leva lite men så sätts käppar i hjulet. Kramar till er båda!
Svar på tråden Ledsen tjockis