Antisemitismen inom vänstern, varför?
Och ändå är antisematism så mycket mycket större i högern.
Om man delar åsikter som är fascistiska och nazistiska, då hamnar man på en punkt där man börjar undra.
Och vem har varit mer fascistisk på senare tid än hon, där man undrar varför man inte ger verkningseld bland oskyldiga och en lång rad till av saker som att lagen ska bli hårdare, men det ska inte gälla mig.
osv...osv....osv...osv...osv....osv...osv...osv....osv...osv...osv....osv...
osv...osv....osv...osv...osv....osv...osv...osv....osv...
osv...osv....osv...osv...osv....osv...
För det är en lång röd tråd av samma, men det är tydligen bra att rösta på något som har visat sig mycket dåligt för judar historiskt.
Sånt finner jag extremt intressant fascinerande ett sådant beteende och att du inte ens är medveten om det.
Och jag har likt förbannat aldrig träffat på det du påstår, inte för att jag förnekar att det finns, men inte i den omfattningen att man ska rösta på ett parti som ser börjar ut som fascister.
För det vore att skjuta sig i foten som judisk att rösta på ett sådant part som detta.
Den mest roliga var dock hur alla partier skulle skriva på att abort skulle vi försätta tillåta och detta av enda partier vi ser att ett abortförbud som nått viktigt, och med tanke på alla abortmotståndare som rankar upp i partiet.
Och detta ska vi gå på?
Och skriva på ett papper som helt saknar betydelse för ALLT, undra om h*n istället kunde ägna sig åt diskutera detaljerad sakpolitik, men det kan inte längre dessa extrem populister.
Extrem populismen fick dom att inbilla sig att hela Sverige skulle stå bakom att skriva på ett betydelselöst papper om behålla aborträtten.
Och ingen gick på det, och frågan är skrev h*n ens på själv, för om h*n inte gjorde, ja, kan fromleriet bli än värre än så?
Vilken höger? Om du menar AfS eller NMR håller jag med, annars inte. Var hittar du antisemitism hos KD? Hos L? Hos M? Berätta!
Menar du på allvar att jag istället borde rösta på S? Som har aktiva medlemmar som ropar antisemitiska slagord på Malmös gator!
Eller menar du att jg borde rösta på V? Som har medlemmar som sjunger ramsor om att krossa sionismen och hyllar raketbeskjutning mot civilbefolkning, och som bjuder in antisemiter och förintelseförnekare till sina arrangemang!
eller menar du att jg ska röst på MP? Som haft ministrar som jämfört judar med nazister, och svamlat om sionistiska konspirationer, som deras förra språkrör gjorde när bostadsislamisten tvingades avgå.
Nej du, du kan fortsätta med ditt förtal av Ebba Busch, du saknar helt trovärdighet. Ingen bryr sig om vad du skriver eller tar dig på allvar.