Inlägg från: Anonym (Malibu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malibu)

Vad är värst? Kvinnlig eller manlig oskuld?

Män bryr sig inte så mycket om en kvinna är oskuld.
    Kvinnor drar öronen åt sig om en man är oskuld.
    Hon vill ha en man som vet vad han gör, vill inte lära upp.
    Hon vet hur man gör, henne behöver man inte lära upp.

• Anonym (Malibu)
    Anonym (H) skrev 2019-06-08 08:25:50 följande:

Ingen av dem enligt min personlig åsikt , men det alternativet saknas.

Men rent allmänt är det värre för manliga oskulder i praktiken eftersom kvinnor är mycket mer sällan ofrivilliga oskulder och män bryr sig mindre om kvinnan är oskuld.

Eller inte på ett negativt sätt i alla fall.

Precis. Det sägs att människor har lika värde. Och kvinnor påstår att män bara tänker på sex. Kvinnor är trötta på allt ska handla om sex.
    Lik förbannat...
    Vilka döms ut om de är oskuld?
    Inte är det kvinnor i alla fall.
  • Anonym (Malibu)
    Guapa skrev 2019-06-08 09:26:22 följande:

Att vara oskuld i sig är väl inget negativt? Värst är det för personer som känner sig ensamma, ouppskattade och har svårt att få känslomässig kontakt med andra. Oavsett kön och oavsett tidigare sexuell erfarenhet.

Jo, enligt många kvinnor är manlig oskuld jävligt negativt.
    Jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld. Innan hon fick veta det så pratade vi på att ses. Hon tyckte alltså att jag var trevlig att prata med.
    Men att jag var oskuld, då var jag plötsligt ointressant. Min personlighet, allt annat jag hade att erbjuda, inte värt ett skit.
    Kvinnor vill inte lära upp en man. För alla är tydligen bra på sex direkt. Även med en ny partner.
    Säkert nån som säger att jag överdriver nu. Men ni som säger det, har ni fått nobben för att ni var oskuld? I min värld så är det så att är man kille och oskuld, då är man omanlig och oattraktiv.
  • Anonym (Malibu)

Det är det viktigaste för många kvinnor, att mannen har legat.
    Om jag varit dyngrak och legat med en kvinna som jag inte ens minns, då hade jag varit manlig och attraktiv nog att träffa.
    För det är alltid bättre, än att vara oskuld.
    Den kvinnan erkände sen att hon varit orättvis och bad om ursäkt. 
    Vad spelade det för roll? Hon hade redan nobbat mig. Av den enda anledningen att jag var oskuld. Skadad var skedd.

• Anonym (Malibu)
    Anonym (F) skrev 2019-06-08 14:59:00 följande:

Spelar väl ingen roll??

Har du fått nobben för att du var oskuld?
    För mig spelade det roll.
    Har du läst i trådar här vad många kvinnor som tycker det är negativt med manliga oskulder?
  • Anonym (Malibu)
    Anonym (Ann) skrev 2019-06-08 18:57:52 följande:
    Du kan inte säga att det är fel på kvinnor som inte vill ha oskulder. Alla har sina preferenser och alla har rätt till dem dessutom. När jag var 20 spelade det ingen roll. Idag letar jag män mellan 30 och 40 och då är en oskuld otänkbar för mig.
    Så en man som haft ett antal fylleragg är bättre än en oskuld? Inte ens säkert att fylleraggen innebar bra sex för nån av parterna. Mannen anses ändå vara erfaren och ingen en kvinna måste lära upp?
    Hur många sexpartners tycker du är det ideala som en man ska ha?
  • Anonym (Malibu)
    Anonym (Ann) skrev 2019-06-08 18:57:52 följande:
    Du kan inte säga att det är fel på kvinnor som inte vill ha oskulder. Alla har sina preferenser och alla har rätt till dem dessutom. När jag var 20 spelade det ingen roll. Idag letar jag män mellan 30 och 40 och då är en oskuld otänkbar för mig.
    Och samma gäller kvinnor i åldrarna 30-40 som är oerfarna? Män bör skippa dom och hitta nåt bättre?
  • Anonym (Malibu)
    Anonym (Ann) skrev 2019-06-09 13:13:40 följande:
    Jag tror du får mer tillförlitliga svar om du frågar männen istället för mig. De vet förhoppningsvis bättre än jag vilka preferenser de har.
    Jag bara undrar om du tycker det är rimligt att män bör skippa kvinnor som är oskulder i åldrarna 30-40. SÅ svår var inte min fråga, eller hur? Flört
  • Anonym (Malibu)

Ni killar som är oskuld. Gör som jag borde ha gjort:
    LJUG.
    Inget, jag upprepar, INGET blir bättre av att ni talar sanning.

Svar på tråden Vad är värst? Kvinnlig eller manlig oskuld?