Vad är värst? Kvinnlig eller manlig oskuld?
Vad är värst?
Vad är värst?
Det är värst för den som inte vill vara oskuld oavsett kön.
Värst?
Finns inget som heter oskuld, 2019 säger vi sexdebut.
Män bryr sig inte så mycket om en kvinna är oskuld.
Kvinnor drar öronen åt sig om en man är oskuld.
Hon vill ha en man som vet vad han gör, vill inte lära upp.
Hon vet hur man gör, henne behöver man inte lära upp.
Jag tror det är värre för en man. En kvinna kan få sig ett ligg även om hon ser ut som Jabba de Hutt - ganska enkelt dessutom.Vilket innebär att om man träffar en kvinna som är 25 och oskuld kan man förutsätta att hon är oskuld av egen vilja. En man som är 25 och oskuld är oftast det inte av egen vilja.
Att vara inkapabel att inte locka till.sig det motsatta könet ses inte som attraktivt.
Ingen av dem enligt min personlig åsikt , men det alternativet saknas.
Men rent allmänt är det värre för manliga oskulder i praktiken eftersom kvinnor är mycket mer sällan ofrivilliga oskulder och män bryr sig mindre om kvinnan är oskuld.
Eller inte på ett negativt sätt i alla fall.
Manlig såklart.
Kvinnlig såklart. Smärtan när man blir av med oskulden är helt vidrig. Aldrig varit med om något så plågsamt.
Sen att man alltid behövde skydda sin oskuld och hela tiden vara uppvaktad av hormonstinna killar som ljuger och bedrar för att få komma till. Som sen lämnar dig i tårar när han erbjöd hjärtat men som visade sig vara en stor lögn :( fy...
Ingen av dem enligt min personlig åsikt , men det alternativet saknas.
Men rent allmänt är det värre för manliga oskulder i praktiken eftersom kvinnor är mycket mer sällan ofrivilliga oskulder och män bryr sig mindre om kvinnan är oskuld.
Eller inte på ett negativt sätt i alla fall.
Att vara oskuld i sig är väl inget negativt? Värst är det för personer som känner sig ensamma, ouppskattade och har svårt att få känslomässig kontakt med andra. Oavsett kön och oavsett tidigare sexuell erfarenhet.
Inget! Att vara oskuld är något fint!