Inlägg från: Anonym (Ann) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ann)

Vad är värst? Kvinnlig eller manlig oskuld?

Anonym (F) skrev 2019-06-08 17:59:04 följande:

Jag är kvinna och jag tycker inte det spelar roll. Om vissa kvinnor tycker det så är det ju något fel på dem!

Du kan inte säga att det är fel på kvinnor som inte vill ha oskulder. Alla har sina preferenser och alla har rätt till dem dessutom. När jag var 20 spelade det ingen roll. Idag letar jag män mellan 30 och 40 och då är en oskuld otänkbar för mig.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Malibu) skrev 2019-06-09 12:12:28 följande:

Så en man som haft ett antal fylleragg är bättre än en oskuld? Inte ens säkert att fylleraggen innebar bra sex för nån av parterna. Mannen anses ändå vara erfaren och ingen en kvinna måste lära upp?

Hur många sexpartners tycker du är det ideala som en man ska ha?

Du tolkar som du vill. Jag vill ha en man som är erfaren sexuellt såväl som relationsmässigt. Antal partners är ointressant, han får gärna bara haft en om det varit i en längre relation.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Malibu) skrev 2019-06-09 13:00:08 följande:

Och samma gäller kvinnor i åldrarna 30-40 som är oerfarna? Män bör skippa dom och hitta nåt bättre?

Jag tror du får mer tillförlitliga svar om du frågar männen istället för mig. De vet förhoppningsvis bättre än jag vilka preferenser de har.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Malibu) skrev 2019-06-09 13:21:53 följande:

Jag bara undrar om du tycker det är rimligt att män bör skippa kvinnor som är oskulder i åldrarna 30-40. SÅ svår var inte min fråga, eller hur? 

Du bör träna på att formulerar frågor så de blir entydiga. Du är inte riktigt där en.

Jag anser att alla, oavsett kön, har rätt till sina preferenser oavsett vilka de är. Om det finns män som inte vill ha överåriga kvinnliga oskulder har jag inga som helst problem med det.

Nöjd?
Svar på tråden Vad är värst? Kvinnlig eller manlig oskuld?