• Anonym (Moa)

Får ångest över sommaren och semesterplanerna. :(

Anonym (Ts) skrev 2019-06-03 14:13:13 följande:
    Jag funderar på det och funderar på att flytta hem till min mamma över sommaren.

Ett till dilemma jag har är att jag är gravid, så dålig planering men får lösa det.
    Det låter som ett bra förslag!
    Om han har uppfostrat sina barn 16 och 19 år så illa att de inte kan vara ensamma hemma så får han vara hemma med dem!
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Ts) skrev 2019-06-03 16:58:08 följande:
    Jag tror aldrig att nån utav dem kommer flytta hemifrån så länge som allt serveras. Sen så kan jag tycka att det är väldigt irriterande att ingen utav dem sommarjobbar eller helgjobbar o att föräldrarna inte är på om det.
    Vill inte 19 åringen flytta, plugga i annan stad?
    Låter inte som en normal 19-åring.
  • Anonym (Moa)

Alltså det här är ju helt sjukt!

Kan de inte ens bre mackor och hälla upp filmjölk och müsli på en tallrik?

Har de inte haft hemkunskap i högstadiet?

Flytta du med 2-åringen till din mamma i sommar.  Skönt att du har det alternativet.  Antingen fattar mannen eller så är han inget att ha!

• Anonym (Moa)
    Anonym (Ts) skrev 2019-06-03 14:28:11 följande:
    D
    Jag överdriver inte men det där var kanske det värsta jag varit med om. Då skulle pappa skydda mot spöken o kackerlackor.

Men jag är väldigt less o han är less och sista året har vi bråkat extremt mycket. Inte inför några barn men om barn har det handlat om.
    Jag förstår inte ens att det finns 19- och 16-åring utan handikapp eller diagnos som är så. Låter ju vansinnigt. Alla barn bryter väl upp i tonåren, eller kanske inte alla då.

När man är tonåring vill man väl växa upp och flytta hemifrån?

Vi har en femåring här hemma med massor av energi och som gärna vill leka med mig och min man. Alla jag känner säger; "Njut av det, om några år vill hon inte vara med dig!" 
Svar på tråden Får ångest över sommaren och semesterplanerna. :(