BF februari 2020
Hej,
Någon mer än jag som precis plussat och väntar barn i februari?
Hej,
Någon mer än jag som precis plussat och väntar barn i februari?
Jag är gärna med också :) Bf 200202
Jag är gärna med också :) Bf 200202
20200202
Slängde om siffrorna, krångligt personnummer!
Är gruppen på fb helt hemlig? Vill gärna vara med men jag har inte outat graviditeten för nära och kära än
Jag har fått en del symtom. Molvärk till och från, kissar oftare, tröttare och svullen mage. Känns ungefär som när jag brukar ha mens. Ska till barnmorska imorgon på samtal och provtagning.
Är gruppen på fb helt hemlig? Vill gärna vara med men jag har inte outat graviditeten för nära och kära än
Är också beräknad i feb, 010220, vårt första barn, oj vad vi längtar! Var väl inte helt planerat men oss gör det inget, ska bli så kul!
Jag går gärna också med i denna mysiga fb grupp om det finns platser kvar! Ska skicka pm! :)
Jag har också plussat efter IVF.
Är på BIM-1 och har testat positivt sedan BIM-4. Dock svag stegring på testerna, så vi får se vart det tar vägen. Hoppas iaf! Om graviditeten fortsätter hänger jag gärna på en fb-grupp :)
Någon som vill dela med sig om hur det känns i kroppen? Jag är fortfarande i vecka 5, så väldigt tidigt men man blir ju så orolig över hur allt står till där inne ???????? känner verkligen inget speciellt alls!