• Oschlaka

Förbjud SD

Vi har gott om lagar som kan med lätthet förbjuda partier organisationer m.m som SD. Politiker av den demokratiska världen måste ta sitt ansvar nu!
    Förbjud SD och dess systerpartier i Europa nu!

• Svar på tråden Förbjud SD
  • HSOF
    Oschlaka skrev 2019-05-23 22:38:51 följande:

vad gjorde johan glans?

Han klädde ut sig till Hitler i tv och heilade i en humorserie för några år sedan.

Rasism, förtryck, mobbning och diskrimering är aldrig okej men idag är det en hetsjakt på detta. Alla så kränkta och lagen blir allt snävare och snävare.
  • HSOF
    Maya84 skrev 2019-05-23 23:08:48 följande:

Varför kan jag inte det? Jag ber dig förklara en enkel sak, eftersom det var det din tråd handlade om. Borde inte vara så svårt att förklara en sån enkel sak.

Sånt är inte så lätt för en antidemokrat. De är förblindade av sin egen storhet och ser alla andra åsikter som farliga och ett hot mot den egna välsbilden.
  • dsgdfdfdffdg
    IamSisyfos skrev 2019-05-21 10:02:12 följande:

Att förbjuda ett parti bara för att man inte gillar deras åsikter är en extremt dålig väg att gå. Vad blir nästa steg, förbjuda vänsterpartiet? Vi kanske bara ska ha ett parti? Jag skulle råda dig att läsa på innan du uttalar dig.

Inget parti skulle ha makt utan sina väljare och uppenbarligen delar ju vissa väljare desa partiers åsikter på gott och ont.Tyvärr kan man inte förbjuda dumhet inte heller att människor har olika åsikter

Sen kunde man ju hoppas att alla skulle visa hänsyn till att andra inte delar deras åsikterna, men folk både partier och väljare är hycklare.
  • plättarmedsylt
    Oschlaka skrev 2019-05-23 20:39:11 följande:

haha bolla inte min frågan tillbaka till mig 

Det är du som påstår att folk här inte vet vad demokrati betyder. Då är det ditt ansvar att ge en förklaring på begreppet demokrati.
  • Oschlaka

Ondska möter godhet
    Det är bara början

• plättarmedsylt
    Oschlaka skrev 2019-05-24 18:05:29 följande:

Ondska möter godhet

Det är bara början

Det besvarade inte det jag skrev. Förklara nu vad demokrati innebär, för oss som inte förstår.
  • Oschlaka
    plättarmedsylt skrev 2019-05-24 18:16:08 följande:

Det besvarade inte det jag skrev. Förklara nu vad demokrati innebär, för oss som inte förstår.

Det ska jag göra och du kommer aldrig glömma det jag skriver!

Demokrati innebär att man klubbar ner folk för folkets skull!
  • Dr Nail
    Oschlaka skrev 2019-05-25 17:32:25 följande:

Det, min gode vän, är vad motsatsen till demokrati innebär.
  • plättarmedsylt

Du menar att man dödar alla som har ?fel? åsikter.
  • KlantSmurfen

????
Svar på tråden Förbjud SD