Anatomy skrev 2019-08-28 17:52:13 följande:
[quote=79862299][quote-nick]Linda2barnsmamma skrev 2019-08-28 16:28:36 följande:[/quote-nick]Stackars liten. Inte kul med utslag. Smörjer ni med något? :)
Okej, är de att hon blir ledsen på kvällen då?
Saga somnar inom 10 minuter när vi lägger henne, och sover nu hela nätter från 20.00 till 08. 00
Hon kliar mycket i munnen så får inskaffa bitringar nu :)[/
Utslagen försvinner så fort hon blir sval igen, smörjer bara med miniderm.
Hon är inte ledsen men kommer inte till ro. Rör sig, biter på händerna och gnyr ett tag och skriker sen rakt ut tills vi tar upp henne, då blir allt bra igen. Så somnar hon om och så fort vi inte gungar henne eller lägger ner henne så börjar det om igen. Till slut blir hon övertrött.
När hon väl somnat så sover hon nu hela natten ca 22.00-07.00. Vaknar till vid ca 03.00 men då räcker det att klappa lite på henne.
Hur har ni lärt Saga det? :) Kan man lämna bebis hos dig på träningsläger... :D
Okej men räcker de nog med den krämen :) saga har ofta torr hud, som jag. Så Smörjer 1 gång om dagen med den krämen vi med.
Ja hon har varit så sen födseln. Ja alla mina har varit så, sen från 8 veckor har dom sovit hela nätter
är Nog ganska bortskämd på det sättet.. :) hihi
Mannen börjar jobba på måndag igen, så då blir ser tillbaka till alla rutiner.
Ja är en rutinmänniska, så trivs bäst när ja har kontroll på allt och allt går som det ska varje morgon. Haha
Ska börja på en lite mer strikt diet nu, eller ja, den 1 september har ja sagt att ja ska börja. :) haha herregud. Vet inte vem ja försöker lura.. Mig själv eller alla andra.
Nåja, ja ska försöka ialf..