Solros80 skrev 2019-05-26 20:31:31 följande:
Hej tjerer!
Jag ansluter till gruppen. Plussade 23/5 och ska förhoppningsvis få göra Vul 13/6. Har tidigare genomfört 6 misslyckade återföringar så det blev sjunde gången gilt för oss.
Jag hade så gott som inga symptomen före plusset. Var inte särskilt förhoppningsfull.. Har haft mer symptom när jag har testat negativt. På testdagen kände jag mig gravid, både illamående och ömma bröst. Sedan har det varit väldigt kortvariga och diffusa symtom. Näst intill inga.. Visst blir man orolig. Men det är nog för tidigt för tydliga symptom ännu.
Bra att ni tog tag i att starta en ny tråd eftersom många hade kommit väldigt långt i den förra gruppen.
Grattis till er alla för de efterlängtade pussen! Vi behöver bli bättre på att njuta av graviditeten, frågan är bara hur :)
Men vad roligt! Grattis! :) kan tänka mig att hoppet börjar svikta lite efter 6 försök som inte lett till något.
Jag hade heller nästan inga symptom när jag plussade, och har haft väldigt lindriga symptom sedan dess också. Ömma bröst och fruktansvärt trött. Annars inget. De sista två dagarna kickade illamåendet in men just idag är jag fri från det också.
Visst måste vi bli bättre på det? Jag är jäkla bra på att oroa mig och jättedålig på att njuta...