mulin skrev 2019-05-15 15:50:33 följande:
Jag hakar så gärna på i din tråd :) kul att du ligger några dagar före mig hela tiden, då vet jag vem jag kan rådfråga om allt ;) fick mitt UL den 4/6 . Är precis som dej mycket orolig, det varvas lycka med rädsla här. Känner mig väldigt ogravid!
Jag slutade räkna ruvardagar på testdagen.. men om det är rätt eller inte vet jag inte :)
Har du berättat för någon förutom såklart sambon, om ert plus? :)
Vad gulligt! I den andra tråden var de så långt gångna och det kände jag mig inte riktigt redo för.
Vi har berättat för våra familjer som såklart vetat om våra problem och så några kompisar som visste om insättningen. Det är väldigt svårt att ljuga när folk frågar tycker jag.
Jag har ganska kraftiga kramper typ 3-4 ggr per dag som bara varar i några sekunder, som en liten värk typ. Har googlat massor och det verkar rätt normalt. Men annars tycker jag symptomen varierar. Ibland är jag supertrött och ibland superpigg. Brösten ömmar mer och mindre från den ena dagen till den andra. Positivt är väl att jag inte fått någon blödning än.
Vad spännande! Sa de nåt särskilt till dig om hur du ska överleva de två veckorna tills dess?