Hur vill du ha sex
Hur vill du att sexet skall vara?
Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?
eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?
eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?
/Zig Natur
/Zig Natur
Vill hitta en kvinna som är öppen för att prova allt så länge det inte är skadligt. Rollbyte, leksaker, klädbyte, maktbyte, gangbang, bi lekar osv osv
Vill hitta en kvinna som är öppen för att prova allt så länge det inte är skadligt. Rollbyte, leksaker, klädbyte, maktbyte, gangbang, bi lekar osv osv
/Zig Natur
Ja.... Bi-lekar med en kvinna, dig och två välutrustade afrikaner :)
Kan ju säga att det inte lär vara bara New dawn som inte helhjärtat tar till sig "smiskad till gråt av min man"...den meningen ger mig obehagskänslor. Nån annan tycker säkert att det låter jättekul..jag har svårt att inte tänka på möjliga orsaker till att man tycker om det, för mkt psykologipluggande för att inte tänka så.
Gillar själv smisk extremt mkt under själva akten, blandningen av smärta/njutning är fantastisk men ser inte poängen att ligga som någon som skall straffas i nåns knä. Får dåliga associationer helt enkelt.
Har inte så mycket erfarenhet av sex.
Har inte så mycket erfarenhet av sex.
Då vet vi. Fast vad ska alla i tråden göra med den infon?
Det jag inte förstår är att du lägger förslaget "...men det kan ju vara tecken på att det inte är bra". Varför lägger man in något negativt det som den första kopplingen, till en kvinna som tänder på att bli smiskad?
Det är inget ovanligt att den som har masochistisk fallenhet kan gråta när de blir extremt tända.
Det är inget ovanligt att man kan gråta när man har extremt starka känslor, sedan om dessa starka känslor kommer från kåthet/sorg/glädje/etc är faktiskt irrelevant.
Jag förstår att du reagerar om en kvinna säger att hon blir smiskad till gråt av sin man. Det är förstås inte självklart att hon njuter och jag tycker det är bra att vara vaksam om man misstänker att något sker ofrivilligt.
Vad gäller mig så behöver du inte vara det minsta orolig. Om det blir för mycket för mig har jag stoppord jag kan används och min man slutar med en gång. Men det är väldigt sällan jag har velat använda stoppordet. Kan säga att första gången jag började gråta blev min man förskräckt och slutade genast men när vi pratade om det efteråt så förklarade jag att jag vill att han ska fortsätta om jag inte använder stoppordet. Han är jättebra nu på att läsa av mig och jag försäkrar att jag inte på något sätt far illa, bara har mitt eget sätt att njuta. Det här kan låta knäppt också men jag tycker det också kan vara en befrielse att gråta ut när jag ligger över hans knän.
Men som sagt, detta är bara jag och det finns säkert förhållanden där akterna går över styr utan att kvinnan vågar säga till och då är det verkligen illa. Jag tycker det är bra att du och andra reagerar för det behöver som sagt inte vara självklart att det är positivt om någon gråter. Men vad gäller mig så är vårat sex precis så som jag vill ha det.
Hon skrev i en tråd där ämnet är hur man vill ha sex. Tror du att hon beskriver den sex hon helst vill ha utan att tycka det är njutbart?
I övrigt. Du pratar "tolkningar" i varje mening. Gör sedan din tolkning av vag jag skriver och bollar din egen tolkning tillbaks till mig. Det är definitionen av halmgubbe. Jag är inte intresserad av att försvara något jag inte tycker efter ditt behag.
Mitt sista inlägg till dig. Saknar än en gång ignoreknappen i detta forum.
Kan ju säga att det inte lär vara bara New dawn som inte helhjärtat tar till sig "smiskad till gråt av min man"...den meningen ger mig obehagskänslor. Nån annan tycker säkert att det låter jättekul..jag har svårt att inte tänka på möjliga orsaker till att man tycker om det, för mkt psykologipluggande för att inte tänka så.
Gillar själv smisk extremt mkt under själva akten, blandningen av smärta/njutning är fantastisk men ser inte poängen att ligga som någon som skall straffas i nåns knä. Får dåliga associationer helt enkelt.
Egentligen är jag nog både eller mitt emellan de två alternativen
"Lite hårdare, ev, oralt och analt "
"Hårt och djuriskt, provar gärna nya saker."
Men jag röstade på första
Sedan kan jag vilja ha även
"Soft och romantiskt ej oralt, analt osv "
ibland.