• Anonym (Zig Natur)

Hur vill du ha sex

Hur vill du att sexet skall vara?
    Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?
    eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?
    eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?

/Zig Natur

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du ha sex
  • New  Dawn
    Anonym (Orolig) skrev 2019-05-07 21:45:52 följande:

Jag kan förstå att man vill ha hårda tag och dominans, men smisk tills man gråter???

Jag håller med.

Jag förstår att man kan njuta av smisk och att man kan tända på dominans... Men gråta... Det låter inte sunt tycker jag.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Tjej)

Dåliga uppdelningar. Jag gillar inte hårt sex. Men väldigt gärna ofta och mycket sex, i varierade ställningar, svettigt, oralt, leksaker och testar gärna nya idéer.

• Underhill
    Anonym (Tjej) skrev 2019-05-08 10:53:24 följande:
    Dåliga uppdelningar. Jag gillar inte hårt sex. Men väldigt gärna ofta och mycket sex, i varierade ställningar, svettigt, oralt, leksaker och testar gärna nya idéer.
    Låter nice. Vad är hårt för dig. Samma som vilt?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Tjej)
    Underhill skrev 2019-05-08 10:56:43 följande:
    Låter nice. Vad är hårt för dig. Samma som vilt?
    Nej vilt för mig är inte detsamma som hårt. Vilt sex ser jag nog mer som kreativt, galet och mycket, det gillar jag.

Hårt ser jag mer som att man är hårdhänt och tar i hårt när man har sex och det är bara avtändande. Jag tycker inte alls om att det gör ont.
  • Underhill

ok, nä njutningsfullt bör det ju va såklart.

Anonym (Tjej) skrev 2019-05-08 11:17:07 följande:
    Nej vilt för mig är inte detsamma som hårt. Vilt sex ser jag nog mer som kreativt, galet och mycket, det gillar jag. Hårt ser jag mer som att man är hårdhänt och tar i hårt när man har sex och det är bara avtändande. Jag tycker inte alls om att det gör ont.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (EN)

[quote=79612008][quote-nick]Anonym (Orolig) skrev 2019-05-07 21:45:52 följande:[/quote-nick]Jag kan förstå att man vill ha hårda tag och dominans, men smisk tills man gråter??? [/

Det är sjukt hett ibland - örfilar, smisk etc. Smärta och njutning är väldigt nära varann

• Anonym (Kvinna)
    New Dawn skrev 2019-05-08 10:03:54 följande:

Jag håller med.

Jag förstår att man kan njuta av smisk och att man kan tända på dominans... Men gråta... Det låter inte sunt tycker jag.

Det finns flera aspekter här. Dels kan, som någon annan också skrev, smärta och njutning hänga samman ganska tätt. Sedan är det väldigt intensiva känslor som uppstår i en sådan situation, att ligga över knät och känna svedan öka och öka i skinkorna. Jag har ganska lätt för att gråta och det behöver inte alls vara negativt att gråta när man får smisk (givet så klart att det är frivilligt och något man är med på!!).

Sedan är skinkorna en väldigt erogen zon för mig och även om det svider näst intill outhärdligt så kan känslan när han smörjer in mina toksvidande knallröda skinkor med lotion efteråt göra mig så kåt att jag närmast vill våldta honom.

Som sagt, det är många aspekter men jag förstår fullt alla som tycker det verkar extremt.
  • Elefantmannen2
    New Dawn skrev 2019-05-08 10:03:54 följande:
    Jag håller med.

Hamnar vi lite off topic här. Alla tänder på olika saker och vet ju själva vad som är "sunt" för dem och inte. 
    Att gråta är dessutom sunt. Det är ett sätt att kanalisera känslor innan de blir undertryckta. Bra på många andra sätt också för den delen. 
  • Hårfagre

Vill ta analt och även få analsex. Hela handen in under avsugning eller strapon är att föredra.

• New  Dawn
    Elefantmannen2 skrev 2019-05-08 18:50:40 följande:

Hamnar vi lite off topic här. Alla tänder på olika saker och vet ju själva vad som är "sunt" för dem och inte. 

Att gråta är dessutom sunt. Det är ett sätt att kanalisera känslor innan de blir undertryckta. Bra på många andra sätt också för den delen. 

Tycker du även det är sunt att gråta för att man känner religiösa upplevelser. Tex om man skakar och faller och gråter pga "helig ande"?

Det är möjligt att just dessa personers gråt pga smisk är en gråt som är lycklig, men att påstå att människor generellt vet vad som är sunt är stämmer inte. Listan över vad folk gör som inte är sunt, men som de själva anser är sunt, kan för övrigt göras lång.

Visst kan det vara bra att gråta, och man kan så klart gråta även av lycka, men gråt är ofta tecken på att man mår dåligt, har ont, eller är ledsen.

Det finns för övrigt människor som har sex som självskadebeteende.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hur vill du ha sex