Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

String allt vanligare...

Hej Pussan & en riktig karl,

I dag fick jag leverans på min Pinkhole Bikini

www.tangaland24.de/de/search

Har era bikini kommit ännu?

• Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 13:24:52 följande:

Kommer inte blunda mer än en microsekund ;)

• Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 13:48:58 följande:

Vad säger din andra hälft om dina bikinis?

Big Like
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 14:09:38 följande:

Härligt

Han du inviga dom i solen igår?

Nix, men om det blir fint väder i helgen så blir det både XtraSmall och Overklit på balkongen.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:23:05 följande:

Nej det är inte lagligt. Det räknas som förargelseväckande beteende om det inte är på en nakenstrand.

Många som hänger på fl har helt enkelt för mycket fantasi och passar på att få leva ut sina fantasier i sex och samlevnadsrummet här men det har ingen förankring med verkligheten.

Jag får nypa mig själv i armen lite för att vara på den säkra sidan... Jo, jag finns på riktigt i verkligheten!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-23 14:41:25 följande:

Och du menar att du går runt med en tråd mellan blygdläpparna bland barnfamiljer på stranden?

Om det är sådana stränder du hänger på är utsikten till att vi någonsin möts obefintlig.
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-05-23 14:38:02 följande:

Kan du inte komma och nypa mig i armen med så jag vet att du finns 

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:50:45 följande:

Självklart finns du i verkligheten men du gör knappast verkligheten av dina sexuella fatasier för då hade du blivit dömd för förargelseväckande beteende.

Det är liksom inget ovanligt att folk sitter hemma framför datorn och skriver ut sina sexuella fatasier på nätet men det är extremt ovanligt att folk skulle göra verklighet av fantasierna.

Det som är normalt för spindeln är kaos för flugan.

Enklast bara att respektera att vi har olika preferenser.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 15:30:46 följande:

Vad har det med saken att göra? tycker att det är ganska vidrigt att sitta på ett familjeforum och skriva så som du gör. Du är förmodligen en gubbe som går igång på att skriva sådär och samtidigt runkar du när du läser svaren som du får.

Ingen orsak att brusa upp och använda ett ovårdat språk.

Jag respekterar det du skriver och utgår ifrån att du respekterar det jag skriver, det är själva kärnan i ett debattforum. Vi gillar olika saker och ger uttryck för det - inte svårare än så
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-24 23:05:56 följande:

Yes! Det är inte jag på bilden:

www.tangaland24.de/media/image/c1/42/37/338_0_cameltoe_bikini_weis_transparent2_300x300.jpg

Men jag ska ha den i sommar. Gillar när mina piercade bröst syns lite!

För det är precis som (Vanlig) skriver, jag är varken supertränad eller slimmad eller lever på brysselkål eller broccoli utan jag har lite hull här och där och andra skavanker, men mina bröst är jag väldigt nöjd med!

Då är vi flera som inte är "modellperfekta" men som njuter av livet, för sådan är jag också! Jag har denna bikinin och den är en av mina favoriter.

Har du testat den?
Svar på tråden String allt vanligare...