String allt vanligare...
Synd att man bor i Norrland då.
Överraska din vackra stringgudinna med några riktigt snygga set, så har du ögongodis på nära håll!
// jag tipsar gärna om du vill //
Då kanske man har tur. En veckas semester i Gbg i sommar kanske ger utdelning ;)
Såg din länk, ska visa henne ikväll så får vi se vad hon kan tänka sig, blir nog inte lika vågat som det du har men ganska nära skulle jag tro.
Fast Tangaland verkar nerlagt, tyvärr
Sista februari var sista beställningsdatum med de ägare som grundade. Signalen då var att nya ägare skulle ta över. Vore synd om de försvann - det har varit enkelt att beställa inom EU utan massa tull och tjafs + väldigt prisvärt till trots för svag krona. Bra kvalitet också, välsydda busiga kul plagg! Har handlat supermycket så jag har goda möjligheter att mixa färger och modeller på olika överdelar och underdelar.
Här är mina röda & overklit Leo från 2018 och de har blivit många fler nu innan ägarskiftet.
En annan kul fast ganska crazy är Catbikinis i Barcelona - kolla in sortiment och kundgallerier!
www.catbikinis.com
Sitter nu i mitt ute spa i stringbadbyxor
Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren
Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren
Det blev ett par transparenta bikini-bh och framför allt underdelar med string. Fast de har inte anlänt än. Inte för att jag behöver dem denna veckan...
Baddräkterna har jag faktiskt inte ens tittat på förut men de öppna är ju så sexiga. hmmm.... fast jag gillar inte att ha magen täckt på playan. Kanske får ha en för hemmabruk, för de långa mörka vinterkvällarna!?
Ja, så fort de har kommit vill man ju ut och visa upp dem på playan, så vi hoppas på en fin och lång sommar