Gravid från april 2019
Hej! Är lite nyfiken på era graviditeter och tidiga tecken/känningar i kroppen.
Såhär har det sett ut för mig, har bim om 3 dagar. Jag tror man kan känna sig gravid innan stickan visar! Gjort det tidigare men fick MF v4.
7/3 sista mensen första dag.
ÄL+3 började mina bröst ömma, tempen är höjt 0,5 grader
ÄL+7 (BIM-8) blev dom hårda och synliga blodkärl börja dyka upp! Blodkärlen har efter det blivit fler och synligare, brösten ömmar ordentligt. Yrsel förekommer puls mellan 85-95
BIM-6 svagt svagt svagt pos på stickan, ff hög puls
BIM-5 svagt men synligt pos på testa tidigt stav, här började även hjärtklappningen - hjärtat rusar och får yrsel när jag reser mig, svettas pga hjärtklappningen. Och känner hur hjärtat slår i huvud, armar, bröst.
BIM-4 svagt men fullt synligt på vanligt grav test. Puls 99 plus hjärtklappning. Främst i vilande läge. Det syns även tydligt om man tittar på brösten och magen hur hjärtat slår hårt.
Vi har försökt blivit gravid i 1,5 år, senaste ÄL hade jag 2 lika stora äggblåsor (22mm) 2 dagar innan ÄL, tack vare letrozol. Läst att hcg nivån är högre och eventuella känningar märks tidigare och mer om det skulle vara tvillingar. ???? någon med sån erfarenhet?
Hur har era symptom varit i tidig graviditet? Och hur blev det längre in i graviditeten??