Gravid från april 2019
Hej jag är gravid i vecka 7 med mitt andra barn har en liten på 7 månader.
Jag ndepå mig att jag var gravid denna gång för var samma tecken som med första barnet jag var väldigt ireterad och mådde illa och ömma bröst
Sen så började jag må illa av lukten att r man steker köttfärs då viste jag. Nu är jag gravid igen för så var det med första barnet. En då kunde jag inte äta något med köttfärs kunde inte göra mat med köttfärs fy bara spydde av det i min föra graviditeten så spydde jag massor till och från under hela graviditeten. Jag kunde inte åtta något annat en knäckebröd utan smör med ett glas mjölk på morgonen. Jag hade svårt ätta under hela, graviditeten. Jag födde en liten bebis i vecka 38+3 hon var liten 2600 och hade gulsot. Men var så skönt att föda 10 dagar innan bf för alla, hade, sagt att jag kommer gå över med första barnet och att förlossningen tar långt tid. Stämde inte jag började få värkar på natten till en fredag och det värkarna blev kraftigare och kraftigare vi åkte in på fredagen vid 20.00 och då var jag 4 cm öppen sen var jag fullt öppen kl 01. Om våran lilla skruttan var ute kl 01.33. Krystade 3 gånger sen var hon ute. Så man ska inte tro på vad folk säger vist det ksn stämma pch är vanligt att man går över tiden med första barnet men behöver inte stämma.