BF december 2019

Hänger på här får vi se. Plussade precis o är lite i chock då yngsta sonen precis fyllt 1år o vi inte tänkt att skaffa fler. Dock hade spiralen åkt ut som upptäcktes när jag var på mvc för att ta cellprov! Så nu ska allt bara sjunka in lite :)
Men eller hur!! :D o sambon sa senast igår att vi inte skulle ha fler nu :P men nu vet vi ju inte om de går bra än!! Har två MA ibagaget innan vi fick yngsta sonen nu :(
Tack de hoppas vi för oss alla :) känner mig lite vilsen just nu. Haha. Är det ert första? :)
Alltså jag är ju då gravid med nr 4, och har tre barn under 6 år sen innan.. Älskar mitt "småbarnskaosliv" MEN drar mig redan för att berätta om det här graviditeten för släkten. Vet att det kommer att komma kommentarer som "men ska ni befolka hela jorden eller" och "ni har ju redan tre små barn, ska ni verkligen ha en till" osv osv osv. Senast idag sa en släkting på en gemensam middag "nu går ni inte och skaffar några fler barn, nu behöver ni vila några år HAHAHAAAA, för ni ska väl verkligen inte ha fler? Eller?" så sitter man där och är på smällen och bara "naee, inte vad jag vet....". Så jäkla tröttsamt att folk ska ha åsikter om allt känner jag men det är svårt att inte ta åt sig när det är nära släkt.
Nån som känner igen sig eller har lite tips på svar på tal/eller hur man helt enkelt slutar bry sig...?
Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade i förrigår, BF runt 15 december då. Har ett missfall för ett år sen bakom mig, inga barn sen tidigare. Är 37 år och håller andan och tummarna nu att det verkligen tar sig och att det kommer gå bra det här.
Hej,
Plussade i söndags, har bf 8 dec om jag räknar efter senaste mensen. Kan fortfarande inte fatta att jag är gravid, läste jag verkligen rätt på testet (ett digitalt!)? Var på dag 16 med synarela inför ivf. Blev alltså spontant gravid under nedregleringen!
Ska gå på tidigt vul sista april, ganska nervöst! Men jag och min man har sagt att vi ska glädjas åt denna graviditet så länge vi kan. Går det inte vägen så får vi sörja då, nu är vi gravida iallafall!
Jag har två barn sen tidigare 17 och 19 år, så det känns som om jag är gravid för första gången på nytt!
Kul att se att det är flera i tråden som är ´lite äldre´, själv är jag 41.