BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Startade just denna tråd för oss som väntar smått i december. Själv är jag 29år och väntar nu 3e barnet. Har en flicka född dec-15 och en pojke född sep-17 (samt ett mf i feb-19).
Har inte helt koll på min cykel efter mf. Men räknar jag från min ÄL borde jag ha bf den 3 december. Om det nu får gå bra hela vägen vilket vi hoppas <3
Hoppas vi blir fler här snart!!
Startade just denna tråd för oss som väntar smått i december. Själv är jag 29år och väntar nu 3e barnet. Har en flicka född dec-15 och en pojke född sep-17 (samt ett mf i feb-19).
Har inte helt koll på min cykel efter mf. Men räknar jag från min ÄL borde jag ha bf den 3 december. Om det nu får gå bra hela vägen vilket vi hoppas <3
Hoppas vi blir fler här snart!!
Hänger här lite smått tills de 12 veckorna har gått! Vågar inte jinxa något! Sen kanske jag engagerar mig mer.
Haha men oj. Du måste vara jätte tidig i din graviditet. Vad som helst kan hända. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall.
Hänger här lite smått tills de 12 veckorna har gått! Vågar inte jinxa något! Sen kanske jag engagerar mig mer.
"Haha"? Hon är nog väldigt medveten om det, med tanke på att hon har ett mf bakom sig. Så sjukt onödigt att vara dryg och skapa dålig stämning.
Till ts: Grattis till pluset, hoppas det stannar kvar <3
Jag plussade för en vecka sen, har bf 1/12! Följs gärna åt! Grattis till ditt pluss!
Jag är 26 år, detta blir mitt andra barn om pyret vill stanna kvar i magen :)
Har en dotter som föddes februari 17.