Inlägg från: mangon |Visa alla inlägg
  • mangon

BF december 2019

Jag plussade idag!

Detta var vårt 9e försök, vi blev så chockade då jag var 99% säker på att mensen skulle komma.

Städade badrummet igår. Hitta 2 gravtest. Glömde ta. Tog ett vid 12. Åkte och handla och glömde bort det.

Vid 16 hitta jag det och såg 2 tydliga streck?

Så nästa kiss tog jag cb digitalt som visa GRAVID.

Fortfarande rätt chockad då jag nästan ställt in mig på att inte kunna få ett till barn alls. Hoppas och ber at4 detta lilla korn stannar kvar.

• mangon
    Lillies skrev 2019-04-20 19:47:04 följande:

FACEBOOK-gruppen.... 

Vill nån mer gå med i FB-gruppen, PM:a era namn och gärna en beskrivning av profilbild - utfall ni har ett vanligt namn.. (så slipper jag skicka stalkiga vänförfrågningar till fel personer, hehe. Det är först när vi är "vänner" som jag kan göra inbjudan i vår grupp :)

Vi ses där!

Kramar 

Jag kommer inte in på din profil och kan skicka pm! Har du möjlighet att skicka till mig. Vill gärna gå med i fb gruppen.
  • mangon

Har bf 24/12

Är alltså bara i vecka 5+3 idag. Vecka 6.

Mår precis som vanligt förutom EXTREMT törstig, tröttare och växtvärk.

Har varit kolugn sedan plus. Men känns som varje dag som går gör mig räddare för missfall. Det tog oss 10 månader att bli gravida denna gång. Vilket har känts som en evighet, att jag nu får vara gravid känns för bra. Att vi ska få behålla denne bebis känns så långt bort och det gör mig så ledsen....Jag vill bara att veckorna ska gå!

Har en dotter som blev 3 år o början av året. Hon får dagarna att gå, tanken på att jag är gravid är så mysigt....tills kvällen kommer...Då kommer rädslan och ledsenheten över mig. Rädslan att få mf.

Kanske är det för att det är på kvällen när jag lägger mig efter dagen jag känner av att jag har ont. Minns ju så väl att jag hade ont med dottern med, växtvärk. Men ändå tvivlar man på om det är det, har ofta ont bara på ena sidan..

Bara svammel från mig ikväll. Men ja....så rädd mellan varven.

Svar på tråden BF december 2019