Inlägg från: Mariakristall |Visa alla inlägg
  • Mariakristall

BF december 2019

Hej. Plussade för ett par dagar sedan :) har en son född nov 2017. Har försökt med nr 2 i drygt ett år :) jag blir 37 snart och min man 43... läst lite i tråden och några har pratat om en facebookgrupp. Finns det någon möjlighet att få bli inbjuden till den? Var med i en underbar grupp när jag väntade sonen och den finns fortfarande kvar. Alla är väldigt stöttande och vi har ibte haft några intriger eller liknande... en väldigt tajt grupp. Hoppas på att kunna hitta en särskilt för vi som ska ha barn just i dec! :) MVH Linda

• Mariakristall
    Lillies skrev 2019-04-13 19:28:14 följande:

Grattis till plusset Mariakristall :)

Såg att vi har ganska lika situation, jag är 38, min sambo 43 och vi fick vårt första barn december 2017. Nu väntar vi efter ca 1 års försök bebis i december :) 

Men vad spännande :) Grattis till dig! :) hade varit kul att följas åt på något sätt :) Facebook eller Messenger...?
  • Mariakristall
    Lillies skrev 2019-04-13 20:03:38 följande:

Grattis till dig med <3

Ja, det gör jag gärna :) Kan skicka ett PM med namn så att du hittar mig. Graviditeter kan ju vara lite annorlunda nu när man är äldre , så alltid skönt att kunna bolla med någon som har samma utgångsläge, hihi! Var med i en supermysig grupp på fb i förra graviditeten, var vi kanske med i samma? Den kallades för Bullrecept.. Hade du planerat BF i november med sonen? Vår dotter föddes i 38+4.

Ja skicka PM med namn! :) nej jag var med i en annan grupp som heter novemberbebisar... jo jag hade bf i nov 2017 :)
  • Mariakristall

Hej. Har startat en hemlig grupp för de som är över 35 och väntar barn i just december 2019... om någon känner att vore trevligt så skriv till mig :)

• Mariakristall
    Mariakristall skrev 2019-04-14 18:09:35 följande:

Hej. Har startat en hemlig grupp för de som är över 35 och väntar barn i just december 2019... om någon känner att vore trevligt så skriv till mig :)

Skulle stå "känner att DET vore..."
Svar på tråden BF december 2019