Inlägg från: Chilin12 |Visa alla inlägg
  • Chilin12

BF december 2019

Hej hej! Hoppar försiktigt in här. Fick ett ma i december o vecka 11, där fostret dött i vecka 8. Jag är 26 år, går in i vecka 7 imorgon. Har ett tvillingpar sedan innan, födda -14. Denna graviditet känns väldigt nervös, då jag verkligen längtar så efter ett tredje barn.

• Chilin12

Nu har mitt illamående satt igång, känns äntligen "på riktigt" och som en liten bekräftelse på att saker står rätt till. Med mitt MA så kände jag inga symptom alls. Men samtidigt så hoppas jag att det ger sig snart, med tvillingarna kräktes jag konstant från vecka 7 till BF, mindre kul haha.

• Chilin12

Nu har kräkningarna eskalerat, vecka 10, inte fått behålla någonting på flera dagar, och imorse fick en väninna till mig hänga på låset till apoteket och hämta ut Lergigan Comp. Hoppas verkligen att det hjälper lika bra denna gång som förra!

• Chilin12

Efter en blödning igår så blev det åka på VUL och se att allt var bra, eftersom mitt ma i julas började med brun blödning.

Hör och häpna, när vi hittade TVÅ fina hjärtslag, tvillingar IGEN! De stora twinsen kommer vara 5 år och 9 månader när vi återigen börjar om. Otroligt.

Svar på tråden BF december 2019