Inlägg från: z19 |Visa alla inlägg
  • z19

BF december 2019

Plussade idag, svagt plus bim-4

Haft missfall tidigare, samt kemiska.

Hoppas det går vägen nu.. och att det stegrar nu varje dag. Stegrat något sen bim-6 då jag fick ett ännu svagar plus. Har massa symtom, så jag känner mig verkligen gravid.

Bf blir isåfall 16/12

Fler med samma bagage o precis plussat? ????

• z19

Stegrat bra

Bim-2 idag eller -3

Snart kanske man kan våga hoppas

• z19

Bim+1 idag

Hur mår alla som plussat? Testar ni fortfarande?

Fler som är rädda för kemisk grav?

Jag börjar iaf bli lugn... testen håller sig tydliga som tur är. Sist blev dem bara svagare o svagare.

• z19
    Ellie08 skrev 2019-04-10 18:56:10 följande:

Jag testade kanske ngn gång innan BIM och då var det fortfarande plus så jag har släppt testandet helt för jag har fortfarande molvärk, ömma bröst och trötthet. Enligt FLO så är jag i vecka 5 dag 3. Jag har bokat tid hos BM och första samtal är den 25 april. Min kollega tror att jag har tvillingar i magen iom att hon tycker att jag har fått mage hahah är ganska svullo denna vecka. Hur känns det för dig? Hur går det för er andra?

Jo man borde kanske släppa testandet.. men en liten oro finns där.

Hehe, jag är rätt svullen jag oxå.. men tror knappast de är tvillingar :P

Molvärk till o från, sjukt ömma bröst o ett humör som pendlar... annars mår jag ok :)
  • z19
    solange1992 skrev 2019-04-13 21:51:07 följande:

Tror jag håller på att bli knäpp... har molvärk till och från men tror varje gång jag går på toa att jag ska få missfall är i 5+2 idag och tog ett clear blue digital som visade 3+. Men missfallet från i februari har satt sig på skallen. Längtar bara till jag gått förbi vecka sju 6+2 då jag fick det förra missfallet. Känns som första milstolpen. Vill vara glad men vågar inte.... lite tråkigt inlägg kanske men behöver skriva av mig. Lider med dig Najo???? sen känns det lite som att för man har 2 barn sen innan skulle det inte vara lila farligt för att man har två.... tycker alla känns lika mycket har varit/Är gravid för 7 gången och har två levande barn så

odsen är ju inte på min sida direkt :/

Jag förstår dig!

Har ungefär samma känsla. Fick oxå missfall nånstans i v6-7... sen efter det en kemisk... o nu gravid igen. Har mer symtom denna gång. Men är lika rädd för det.

Har ett barn sedan innan, men nä.. det spelar ingen roll. Man känner för alla graviditeter o vill man ha fler barn tar det jävligt hårt när det inte går.
Svar på tråden BF december 2019