Inlägg från: PuffZin |Visa alla inlägg
  • PuffZin

BF december 2019

Hej. Jag plussade idag, äl+12. Bf borde bli 5 december enligt några olika uträknare. Det är vårt fjärde barn :)

• PuffZin

Jag testade på äl+9 också, men ett känsligt test, men där fanns absolut inget streck! Så det finna hopp ännu :)

lonelygirl92 skrev 2019-03-26 16:27:18 följande:

Åh grattis! Nu ger du mig lite hopp efter att jag fått tvär negativt idag ÄL+9, ska försöka lugna mig tills på lördag med att testa igen...

• PuffZin
    osofin skrev 2019-03-27 09:13:57 följande:

Hej. Jag kollade in här eftersom jag är beräknad till 2/12. Jag får dock igångsättning v 38+0 varför jag gick med i novembertråden. Men så såg jag dig här och att du väntar ditt fjärde barn. Vad kul! Grattis!! Jag väntar mitt femte och tycker det skulle va kul att följa nån som också har ?många? barn :)

Åh vad kul! Jag vill också ha 5 barn, det har jag velat länge :D det vore roligt att hänga i samma grupp :)
  • PuffZin
    lonelygirl92 skrev 2019-03-27 11:35:03 följande:

Ursäkta att jag tjatar på dig men undrar om du testade något på ÄL+11 och vilket test du använde? :)

Grattis till plusset också! <3

Nej på äl +11 testade jag inget. Jag var så nära att göra det, men lyckades hålla mig till äl+12 :)
  • PuffZin
    Hallonpaj skrev 2019-03-27 19:16:59 följande:

Tänkte det kunde vara kul med lite symptomsnack  Vilka symptom känner ni av? (om ni känner av något)

Jag gick in i vecka 5 idag och mår väldigt bra

De symptom jag känner av är ökad trötthet och hunger. Kan inte längre vara uppe längre än kl. 22 och magen kurrar konstant trots att jag precis ätit. Utöver det har jag växtvärk (dov molvärk) som kommer och går under dagen, men allra mest på kvällarna - då är den mer konstant.

(Passar på att njuta av att må såhär bra... har de tidigare gångerna börjat må illa och kräkas dagligen från v7-15)

Jag är lite tröttare än vanligt, och har haft ordentlig molvärk några dagar nu. Samt att jag redan börjat känna av halsbränna, är hungrigare än vanligt och har fått större bröst. Näsan är lite täppt också.
  • PuffZin
    lonelygirl92 skrev 2019-03-28 08:00:35 följande:

Nu har jag plussat både igår och idag :D enligt olika uträknade borde BF bli 8/12! <3

Grattis! :)
Svar på tråden BF december 2019