BF december 2019
Hej. Jag plussade idag, äl+12. Bf borde bli 5 december enligt några olika uträknare. Det är vårt fjärde barn :)
Hej. Jag plussade idag, äl+12. Bf borde bli 5 december enligt några olika uträknare. Det är vårt fjärde barn :)
Jag testade på äl+9 också, men ett känsligt test, men där fanns absolut inget streck! Så det finna hopp ännu :)
Åh grattis! Nu ger du mig lite hopp efter att jag fått tvär negativt idag ÄL+9, ska försöka lugna mig tills på lördag med att testa igen...
Hej. Jag kollade in här eftersom jag är beräknad till 2/12. Jag får dock igångsättning v 38+0 varför jag gick med i novembertråden. Men så såg jag dig här och att du väntar ditt fjärde barn. Vad kul! Grattis!! Jag väntar mitt femte och tycker det skulle va kul att följa nån som också har ?många? barn :)
Ursäkta att jag tjatar på dig men undrar om du testade något på ÄL+11 och vilket test du använde? :)
Grattis till plusset också! <3
Tänkte det kunde vara kul med lite symptomsnack Vilka symptom känner ni av? (om ni känner av något)
Jag gick in i vecka 5 idag och mår väldigt bra
De symptom jag känner av är ökad trötthet och hunger. Kan inte längre vara uppe längre än kl. 22 och magen kurrar konstant trots att jag precis ätit. Utöver det har jag växtvärk (dov molvärk) som kommer och går under dagen, men allra mest på kvällarna - då är den mer konstant.
(Passar på att njuta av att må såhär bra... har de tidigare gångerna börjat må illa och kräkas dagligen från v7-15)
Nu har jag plussat både igår och idag :D enligt olika uträknade borde BF bli 8/12! <3